Mam zamiar nabyć Kangura więc pytam....

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Postprzez MK wtorek, 7 marca 2006, 07:23

Grześ powinieneś to znać -przecież Kanguś ma ten sam typ napędu co GOLF SYNCHRO - ze sprzęgłem lepkościowym.
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Postprzez zuwik wtorek, 7 marca 2006, 11:52

Bullitt napisał(a):Słuzy temu zmniejszenie mocy max. czyli przesuniecie osiagów w dolny zakres obrotów. A tu zmniejszyli mocno moment obrotowy (patrz 1.6).Wiec raczej kwestia wytrzymałości.
A nie ogólne "niewysilenie" jednostki? Przesunięcie to jasne, w końcu nikt nie będzie na podjazdach kręcił silnika na 5000rpm. Nie żebym się chciał kłócić, bo nie chcę :) tylko ew. obalić swoją błędną wiedzę, ale myślałem, że to właśnie niewykręcenie silnika powoduje, że można się kulać z 1000rpm na blacie...

Marcin - tego akurat nie wiedziałem. Czyli jeszcze mi chcecie powiedzieć, że to jest zwykłe wiskotyczne, tylko francuzi wymyślili kosmiczną nazwę? :roll:
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez MK wtorek, 7 marca 2006, 12:45

Taaaaaaaaa :)
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Postprzez zuwik wtorek, 7 marca 2006, 13:28

Czyli jednak Subaru Forester.... :oops:
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Rafal wtorek, 7 marca 2006, 15:40

Z tym wykresm: to musieli na zmniejszyc obr max mocy/momentu zeby dało sie jezdzic w terenie... moze zblizyli sie do pola pracy przciazonego mocą i tak im wyszło... wieze ze zrobili to w optymalny sposób...
To sprzegło lepkosciowe jest dobre bo nie ma straty z uwagi na sprawnosc w/w sprzegła przy jezdzie na trasie, ale za to nic nie daje w terenie... w snigu ruszac mozna i tak kozystajac z jednej osi... chyba lepszy efekt dałaby blokada mech. różnic. Z moich doswiadczen terenowych to jazda konczyła sie w momencie kiedy jedna strona wisiała, czyli dodatkowy naped wiszacego koła jest psu na bude... oczywiscie zawsze lepiej rwac kapcia 4 a nie 2, ale nie za taką kaske...
Coraz bardziej pomysł 4x4 mi sie nie podoba, jedyne co zostało to niepowtarzalny wygląd :-)
1998 kangoo 1,4 LPG -to był kangoor...
2006 kangoo pampa 1,5 dci
2006 trafic 2,0 dci -to był trafic....
2008
Avatar użytkownika
Rafal
Szaman klubowy
Szaman klubowy
 
Posty: 1339
Dołączył(a): poniedziałek, 29 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez zuwik wtorek, 7 marca 2006, 15:47

Rafal napisał(a):Coraz bardziej pomysł 4x4 mi sie nie podoba, jedyne co zostało to niepowtarzalny wygląd :-)
Oj to, to...
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Rafal wtorek, 7 marca 2006, 16:14

mniam mniam

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C937484

tylko cena o 8 kawałków przegięta...
(jakby co to jest sprowadzony z Niemiec)
1998 kangoo 1,4 LPG -to był kangoor...
2006 kangoo pampa 1,5 dci
2006 trafic 2,0 dci -to był trafic....
2008
Avatar użytkownika
Rafal
Szaman klubowy
Szaman klubowy
 
Posty: 1339
Dołączył(a): poniedziałek, 29 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez zuwik wtorek, 7 marca 2006, 16:36

Hehe :) 2 minuty temu go oglądałem :) Diesel, skóra... Może wybebeszyć te całe 4x4 i będzie jak znalazł :D
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez zuwik poniedziałek, 27 marca 2006, 10:08

Jest nadzieja :!: PAMPA :arrow: Prawie jak 4x4 :D Wygląd 4x4 bez czteronapędu :!:

Ale.... Renault upiera się, że teRenówka ma stały napęd 4x4:
Artykuł prasowy Renault
"Kangoo 4x4 is always ready to tackle mountain roads. The only leisure activity vehicle to offer full-time four-wheel drive as standard, it sets high standards in driving pleasure at all times."
Chyba że zmienili?
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez droidboo poniedziałek, 27 marca 2006, 10:45

Kango II z 4x4 z tego co czytłem, to nie ma stałego napędu na dwie osie, nie wiem jak z blokadą. 4x4działa tak w kangoo tak, że jak zrywają przednie koła, to dołącza się tylni napęd w proporcji zależnej od prędkości auta. Takie progi to chyba 40km\h 60 i 80. Nie pamiętam, gdzie czytałem. Co do silnika to był to 1.9 dci, którego skroili do 80km:( zupełnie nie wiem po co, bo z tym momentem, to jest taki pic na wode, bo nie trzeba go aż tak dużo. Benzyny nają go dużo mniej i przy wyższych obrotach i dają rade w autach terenowych. Kolejna rzecz, to skrzynia biegów, która jest tak ustawiona, że do setki auto ma ponad 16sec. przy swoich 80km. Tylni napęd ranult montuje
nissana, który defakto należy do ranaulta. Takie kangoo jest dobra dla kogoś, kto mieszka gdzieś na odludziu i nie ma asfaltu. Zimą czy wiosną napęd 4x4 mu się bankowo przyda:D no i wycieczki w góry, na narty są pewniejsze:D
Avatar użytkownika
droidboo
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 30
Dołączył(a): niedziela, 26 marca 2006, 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość