pomocy 1.5 dci lampka stop

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Postprzez michal czwartek, 16 listopada 2006, 21:36

bogdandci napisał(a):Czy jest ktoś kto ma ponad 100 tyś km. przebiegu i nie miał problemów z wtryskiwaczami . :?:


dobijam do 110 i nic, ale po stu wlałem formułę STP do czyszczenia wtryskiwaczy i od tej pory zużycie mam jak nówka
5,2-5,6 a dochodziłem już do 6. :D dziś nalałem po raz drugi i czekam na efekty.

Moim zdaniem to pewniejsze i lepsza inwestycja (15 zł na 5000 kilometrów)
niż kupowanie nawet V power coś tam
michal
helios 1.5 dci
Avatar użytkownika
michal
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 244
Dołączył(a): niedziela, 9 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Gość piątek, 17 listopada 2006, 05:27

Nie ¶miaæ siê!
Rustyred przeszed³ pod patronat Wielkiej Strza³y i kupi³ Oktawiê. ¯±da³ przy tym, ¿eby by³ w niej mo¿liwie najmniej nowoczesny motór i wybra³ ten z Golfa dwójki. Fobia taka. Jak chcecie, poka¿ê Wam fotkê?

Je¶li chodzi o dodatki do paliwa w dCi to:
- wypróbowa³em wszystkie dostêpne na rynku i ogólny wniosek (moj subiektywny oczywi¶cie) jest taki, ¿e dzia³aj±, jak nie maj± nic do zrobienia. Je¶li wtryski s± ju¿ na ostatnich nogach, mo¿na ich wlewaæ do woli - na darmo.
- przypominam jeszcze raz receptê od szamana z serwisu - raz na 10kkm litr mixolu na bak. Bowiem (albowiem?) wtryski w dCi nie tyle siê "zatykaj±", co "zacieraj±". Innych dodatków za¶ szaman kaza³ NIE LAÆ! Faktem, ¿e po mixolu poprawa wynios³a oko³o zero. Ale po dodatkach czyszcz±cych nawet siê pogorszy³o.

Bogdandci - te 100 000 to tak napisa³em na chybi³ trafi³. Na pewno mo¿na przejechaæ wiêcej. Mój kangur by³ po prostu po tjuningu elektronicznym i nie wiem, o ile tysiêcy km stjuningowali mu licznik, ale mia³ grubo ponad 100kkm.

Strze¿ Was WK!
Gość
 

Postprzez rustyred piątek, 17 listopada 2006, 05:33

Cholera, widzicie?
Wielki Kangur chyba postawił na mnie kreskę (erase? delete?) bo znowu stałem się gościem :)
rustyred - Radek
(kiedyś miał Kangura)
Avatar użytkownika
rustyred
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 379
Dołączył(a): środa, 21 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez bogdandci piątek, 17 listopada 2006, 20:16

Ja mam 110 tyś. silnik nierówno pracuje , palą sie kontrolki jak u kolegi w temacie . W serwisie sprawdzali (koszt 244 zł z vat ) pompa ok . do wymiany 4 wtryskiwacze . Bede regenerował i z tego co tu czytałem pomoże. Mam nadzieje. Czy auto w takim stanie może więcej palić :?: Czy może coś nawalić od wtryskiwaczy jak troche jeszcze pojeżdże :?:
Avatar użytkownika
bogdandci
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 33
Dołączył(a): sobota, 28 października 2006, 23:00
Lokalizacja: Łuków

Postprzez Gość sobota, 18 listopada 2006, 16:19

Czyta³em ostatnio, ¿e JU¿ (czy mo¿e - dopiero) poprawia siê dostêpno¶æ do czê¶ci do regeneracji wtrychów.
Sprawozdawaj na bie¿±co!
Gość
 

Postprzez rustyred sobota, 18 listopada 2006, 16:21

No nie, ja tu robię bałagan na forum. Przepraszam, to znów byłem ja!
rustyred - Radek
(kiedyś miał Kangura)
Avatar użytkownika
rustyred
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 379
Dołączył(a): środa, 21 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez bogdandci sobota, 2 grudnia 2006, 22:37

I jak Swiecą sie wam jeszcze te kontrolki :?:
Avatar użytkownika
bogdandci
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 33
Dołączył(a): sobota, 28 października 2006, 23:00
Lokalizacja: Łuków

Postprzez michal niedziela, 3 grudnia 2006, 22:12

Anonymous napisał(a):- przypominam jeszcze raz receptę od szamana z serwisu - raz na 10kkm litr mixolu na bak. Bowiem (albowiem?) wtryski w dCi nie tyle się "zatykają", co "zacierają". Innych dodatków zaś szaman kazał NIE LAĆ! Faktem, że po mixolu poprawa wyniosła około zero. Ale po dodatkach czyszczących nawet się pogorszyło.


to mi wyskoczyło gdy wpisałem "mixol"
--"Mixol S jest olejem przeznaczonym do mało i średnio wysilonych silników dwusuwowych z zapłonem iskrowym, smarowanych systemem mieszankowym. Nie wymaga stosowania mieszadła i może być wlewany bezpośrednio do zbiornika paliwa, ponieważ zawiera rozpuszczalnik ułatwiający dokładne wymieszanie. Mixol S posiada specyfikację API TB/TA.
Wadą oleju Mixol S jest powstawanie nagarów wewnątrz komór spalania silników smarowanych tym olejem, co może doprowadzić do zakleszczenia pierścieni tłokowych. Wykazuje on również niedostateczne właściwości podczas długotrwałej pracy silnika na wysokich obrotach. Zaletą tego oleju jest niska cena. 8O "


Ja bym jednak nie radził wlewać płynów służących do innych celów. a od gości co mają domowe receptury na wszystko trzymać się z daleka.
michal
helios 1.5 dci
Avatar użytkownika
michal
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 244
Dołączył(a): niedziela, 9 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: warszawa

Postprzez bogdandci poniedziałek, 4 grudnia 2006, 20:02

Jeżdzi ktoś z was na używanych albo regenerowanych wtryskiwaczach ??
Avatar użytkownika
bogdandci
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 33
Dołączył(a): sobota, 28 października 2006, 23:00
Lokalizacja: Łuków

Postprzez Lucass poniedziałek, 4 grudnia 2006, 20:14

Jeżdżą ale o tym nie wiedzą :twisted: :wink:
I dlatego nikt się nie odzywa :wink:
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron