problem po kupnie

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Postprzez Wiz wtorek, 9 października 2007, 23:41

EGR ma tyle do odpalania co ja z filharmonia - czyli wiecej niz Bullitt. Znasz mnie Mowso wiec wiesz o czym mowie. Przy okazji masz odpowiedz na swoje pytanie w temacie kupna/sprzedazy EGR'a.
ANTYKLUBOWICZ
STOPER DROGOWY :D
smoke tires not drugs
Aktualnie czerwone Clio 3 ph 1, choć wole żony niebieskie Clio 4 GT :)


Avatar użytkownika
Wiz
Użytkownik zbananowany
 
Posty: 1967
Dołączył(a): sobota, 26 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Moim domem praca, dom hotelem :(

Postprzez Mowso środa, 10 października 2007, 08:43

No i ch... bombki strzelił dziś po przymrozku rano nie odpalił już wogóle na 10 prób 0 udanych :evil: dzień dobry przystaneczku i busiku
--
Pozdrawiam
Srebny torbacz 1,5 dci 2003r
Mowso
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 92
Dołączył(a): piątek, 31 sierpnia 2007, 23:00
Lokalizacja: Żory

Postprzez a-kwiaty środa, 10 października 2007, 08:50

moze przyciagnij majstra z kompem do auta i zobacz co teraz szwankuje
Obrazek
......... berlingo xtr 1,6 - 2 szt........................... kiedyś były 3 szt Kangoo http://www.a-kwiaty.pl doręczamy kwiaty, Wrocław, Polska, świat...
Avatar użytkownika
a-kwiaty
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 861
Dołączył(a): poniedziałek, 28 maja 2007, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Mowso środa, 10 października 2007, 10:22

standardowo błędy z egr-a wywala i za słabe/mocne ciśnienie na listwie :(
--
Pozdrawiam
Srebny torbacz 1,5 dci 2003r
Mowso
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 92
Dołączył(a): piątek, 31 sierpnia 2007, 23:00
Lokalizacja: Żory

Postprzez tomkangoo środa, 10 października 2007, 19:15

Przysłuchuję się rozmowie i zaczynam się martwić coraz bardziej, mam podobne objawy w swoim kangurze 1.5 dci 2004r. Kontrolki stop, świec i silnika zapalają się kiedy wciskam mocnej gaz na piątce, po zluzowaniu gasną (nie ma tego problemu na innych biegach). Z zapalaniem miałem podobnie, kręcił kręcił i po 4, 5 przekręceniu klucza udawało się go odpalać.
Po odwiedzeniu serwisu i wymianie wszystkich filtrów i oleju, oraz przy tankowaniu jedynie paliwa na stacji (nie wiem czy to nie reklama :) ) shell
w tym kilka razy V-Power Diesel + dopalacz do paliwa POMOGŁO i teraz zapala na pierwszym kluczu po 3,4 zakręceniu.
Diagnoza z komputera to za małe ciśnienie na listwie.
Avatar użytkownika
tomkangoo
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 114
Dołączył(a): poniedziałek, 25 czerwca 2007, 23:00
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Mowso środa, 10 października 2007, 19:44

no ja jeszcze wymieniam jutro albo pojutrze oleje i filtry a potem strzelam se w łeb :roll: - a jaki dopalacz ??
--
Pozdrawiam
Srebny torbacz 1,5 dci 2003r
Mowso
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 92
Dołączył(a): piątek, 31 sierpnia 2007, 23:00
Lokalizacja: Żory

Postprzez tomkangoo środa, 10 października 2007, 20:25

Jest tego sporo na rynku, ja wlewałem z shell'a (do kupienia na stacjach i widziałem też w Makro) jedna buleleczka na bak paliwa.
Nie wiem czy to akurat pomogło, czy może zmiana stacji paliw, jedno jest pewne zapala zdecydowanie lepiej.
Avatar użytkownika
tomkangoo
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 114
Dołączył(a): poniedziałek, 25 czerwca 2007, 23:00
Lokalizacja: Katowice

Postprzez tomekg środa, 10 października 2007, 20:36

u mnie przy takich objawach serwis stwierdził uszkodzenie dwóch wtryskiwaczy, doszło do tego, że odpalił już tylko przy pomocy samostartu wymieniłem dwa wtryski (na Używane) i jest ok.
Pozdrawiam Tomek
Kangoo 1.4 ' 98 biały
Kangoo 1.5 dci '05 Privilege wiśniowy-już go niema
poczuj troszkę luksusu
Avatar użytkownika
tomekg
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 284
Dołączył(a): sobota, 25 sierpnia 2007, 23:00
Lokalizacja: Ruda Bugaj (Łódź)

Postprzez a-kwiaty środa, 10 października 2007, 22:49

co to jest "samostart"?
co daje "dopalacz" do paliwa?
Obrazek
......... berlingo xtr 1,6 - 2 szt........................... kiedyś były 3 szt Kangoo http://www.a-kwiaty.pl doręczamy kwiaty, Wrocław, Polska, świat...
Avatar użytkownika
a-kwiaty
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 861
Dołączył(a): poniedziałek, 28 maja 2007, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez czubcia czwartek, 11 października 2007, 05:59

Mowso napisał(a): Tak przy okazji - jakie silniki z reno mogą chodzić na każdej ropie - tzn nie są tak delikatne jak te dci ??


Gepard skacze na wszystkim, im tańsza tym lepsza. Przyznaję że leję najtańszą ropę na markowych stacjach. Nie czuję żadnej różnicy Częściej zaglądać do filtra paliwa i tyle. Ostatnio wylałem z niego troszku jakiś białych smarków. Silnik wydaje się niewrażliwy na jakość paliwa.
I właśnie z tego względu dokładnie takiego szukałem i kupiłem.

Poprzednio jeżdziłem Renault Rapid też z wolno ssącym dieslem o tej samej konstrukcji - też jakoś paliwa nie robiła mu żadnej różnicy. A w tamtych czasach paliwo naprawdę bywało różnej jakości.

Jedyne na co zwracać uwagę to dobra ropa w największe przymrozki. Może nie tyle dobra co świeża dostawa z rafinerii z odpowiednimi dodatkami by nam nie zamarzła nad ranem w baku. No ale tu każdy diesel ma ten problem.
Pozdrawiam
Czubcia
--------------
1,9D65; 2001
biały blaszak z gepardem na bokach

Obrazek
Avatar użytkownika
czubcia
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 219
Dołączył(a): środa, 25 kwietnia 2007, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość