Ja bym się nie bał. Jeśli wiesz jak, kto jeździł i dbał o niego ... czemu nie kupić.
Swojego też mam po flocie, z tym że, w rodzinie był od nowości. Regularnie serwisowany ( co 20 kkm ), turbo studzone, dobrej klasy paliwo. W tym miesiącu powinno mu strzelić ćwierć miliona. Wtryski u mnie nie wykazują oznak zużycia, turbo niestety już ssie olej do intercoolera, ale nigdy nie było regenerowane.
Gnijąca kable też miałem ( w oświetleniu rejestracji ), rok temu padł mi włącznik kierunkowskazów ( już wcześniej były objawy - nie zawsze robił to co mu się kazało ) - koszt ~50 zł. Rozszczelniłą się chłodnica ( podobno ten typ tak ma, 5, 6 lat i papa - teza mechanika ), mam włożoną Nissana.
W dCi i nie ma reguły, są tutaj dowody, że Kangoo dożyje i ponad 200 tysięcy
Może się przyda ...
viewtopic.php?f=78&t=7025&hilit=objawy+wtryskiwaczy