przez PanKot wtorek, 22 marca 2005, 10:53
Owszem, wiele kangoorków ma z tym problem, mój też miał. Problem tkwi w konstrukcji ramienia. Ważne są 2 elementy: naciąg sprężyny i zawias ramienia. Należy naciągnąć sprężynę i dobrze nasmarować zawias w ramieniu wycieraczki. Ten zawias koroduje lub się utenia i to powoduje, że zawiesza się na nim ramię. Najlepiej robić to na zdjętym ramieniu aby uzyskać większy ruch zawiasu (zawiasa - nie wiem). Najpierw kilkanaście ruchów w pełnym zakresie na jaki pozwala zawias później nasmarowałem oliwką od maszyny doszycia a na koniec jakimś stałym smarem (chyba Towot). WD40 pomagało tylko na chwilkę bo jest za płynne. Teraz działa dobrze.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.