trzeba wywazyc, czy przeglad zawieszenia ??

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

trzeba wywazyc, czy przeglad zawieszenia ??

Postprzez kerad poniedziałek, 18 kwietnia 2005, 22:49

Mialem okazje przewietrzyc kangurka Poznan-Wroclaw-Gliwice-Wisla, no i z powrotem. Na autostradzie Wroclaw-Gliwice (prawie przez caly odcinek ile fabryka dala - pokonalem ten odcinek w godzine :oops: ).
No wlasnie, miedzy predkosciami 130-140 bardzo mocno drzala kierownica, po przekroczeniu 140 do konca (160,czasami jak bylo z gorki to nawet 170) kangurek szedl bardzo plynnie, bez zadnego drzenia.
Juz kiedys jezdzilem z takimi predkosciami i na calym zakresie predkosci nie bylo zadnych niepokojacych obiawow.
Czy jak by to byl problem wywazenia to nie powinien sie on nasilac im wieksza predkosc, czy moze to cos z zawieszeniem.
Dodam ze przebieg niewielki 16K. (opony orginalne vanco contact continental 165/70 r14c 89/87r - nigdy nie zdejmowane)
Ma ktos jakies sugestie,
Avatar użytkownika
kerad
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 44
Dołączył(a): środa, 5 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Alberciak wtorek, 19 kwietnia 2005, 05:52

Być może jest to kwestia wyważenia kółek, ale myślę że nawet jeżeli to nie są koła, to i tak od wyważenia trzeba zacząć,a później sprawdzać dalej.
POZDRAWIAM
_______________________________________
1,5 dCi Privilege
Gwiezdny Pył
Avatar użytkownika
Alberciak
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 368
Dołączył(a): sobota, 22 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa - BEMOWO

Postprzez Wiz wtorek, 19 kwietnia 2005, 06:34

Sprawdz stan opon bo nawet wywazone ale stare potrafia dawac wlasnie takie objawy.
ANTYKLUBOWICZ
STOPER DROGOWY :D
smoke tires not drugs
Aktualnie czerwone Clio 3 ph 1, choć wole żony niebieskie Clio 4 GT :)


Avatar użytkownika
Wiz
Użytkownik zbananowany
 
Posty: 1967
Dołączył(a): sobota, 26 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Moim domem praca, dom hotelem :(

Postprzez Crash wtorek, 19 kwietnia 2005, 06:48

Gadałem niedawno w gumiarzem jak zmieniałem opony na letnie i powiedział że nowych opon nie powinno się wyważać od razu tylko po jakimś czasie jak się ułożą. A po drugie opona lubi się czasami obrócić na feldze jak jest np. mało powietrza
Pozdrawiam

-=Crash=-
1.4i RN 2001 6 drzwi ;) PMS Edition CB-Radio
GG#234348
Avatar użytkownika
Crash
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 85
Dołączył(a): sobota, 15 stycznia 2005, 00:00
Lokalizacja: Swarzędz

Postprzez _ONE_ wtorek, 19 kwietnia 2005, 07:13

Przy takim przebiegu nie powinno być luzów w zawieszeniu. IMHO wizyta u wulkanizatora powinna dać odpowiedź... może felga jest skrzywiona?
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez adi26 wtorek, 19 kwietnia 2005, 20:42

Proponuje sprawdzić oponki czy aby nie pojawiło się pęknięcie na bieżniku, stan felg no i trzeba spotkać fachowca :!: :!: :!: ,który sie tym zajmie.Miałem takie problemy z fabrycznymi oponami Continental jak dla mnie były stare albo wadliwe ,bo kto wymienia tarcze trzy razy do100tyś.km :?: Dodam że nie odkryto przyczyny usterek
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
adi26
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 57
Dołączył(a): wtorek, 25 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez branio środa, 20 kwietnia 2005, 16:57

Jednak wyważyć lub zamienić.
I znów test.
Ps.
" nowych opon nie powinno się wyważać od razu tylko po jakimś czasie jak się ułożą"
Crash zmień wulkanizatora bo gra w gumki.
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków


Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości