Strona 1 z 1

trzeba wywazyc, czy przeglad zawieszenia ??

PostNapisane: poniedziałek, 18 kwietnia 2005, 22:49
przez kerad
Mialem okazje przewietrzyc kangurka Poznan-Wroclaw-Gliwice-Wisla, no i z powrotem. Na autostradzie Wroclaw-Gliwice (prawie przez caly odcinek ile fabryka dala - pokonalem ten odcinek w godzine :oops: ).
No wlasnie, miedzy predkosciami 130-140 bardzo mocno drzala kierownica, po przekroczeniu 140 do konca (160,czasami jak bylo z gorki to nawet 170) kangurek szedl bardzo plynnie, bez zadnego drzenia.
Juz kiedys jezdzilem z takimi predkosciami i na calym zakresie predkosci nie bylo zadnych niepokojacych obiawow.
Czy jak by to byl problem wywazenia to nie powinien sie on nasilac im wieksza predkosc, czy moze to cos z zawieszeniem.
Dodam ze przebieg niewielki 16K. (opony orginalne vanco contact continental 165/70 r14c 89/87r - nigdy nie zdejmowane)
Ma ktos jakies sugestie,

PostNapisane: wtorek, 19 kwietnia 2005, 05:52
przez Alberciak
Być może jest to kwestia wyważenia kółek, ale myślę że nawet jeżeli to nie są koła, to i tak od wyważenia trzeba zacząć,a później sprawdzać dalej.

PostNapisane: wtorek, 19 kwietnia 2005, 06:34
przez Wiz
Sprawdz stan opon bo nawet wywazone ale stare potrafia dawac wlasnie takie objawy.

PostNapisane: wtorek, 19 kwietnia 2005, 06:48
przez Crash
Gadałem niedawno w gumiarzem jak zmieniałem opony na letnie i powiedział że nowych opon nie powinno się wyważać od razu tylko po jakimś czasie jak się ułożą. A po drugie opona lubi się czasami obrócić na feldze jak jest np. mało powietrza

PostNapisane: wtorek, 19 kwietnia 2005, 07:13
przez _ONE_
Przy takim przebiegu nie powinno być luzów w zawieszeniu. IMHO wizyta u wulkanizatora powinna dać odpowiedź... może felga jest skrzywiona?

PostNapisane: wtorek, 19 kwietnia 2005, 20:42
przez adi26
Proponuje sprawdzić oponki czy aby nie pojawiło się pęknięcie na bieżniku, stan felg no i trzeba spotkać fachowca :!: :!: :!: ,który sie tym zajmie.Miałem takie problemy z fabrycznymi oponami Continental jak dla mnie były stare albo wadliwe ,bo kto wymienia tarcze trzy razy do100tyś.km :?: Dodam że nie odkryto przyczyny usterek
Pozdrawiam.

PostNapisane: środa, 20 kwietnia 2005, 16:57
przez branio
Jednak wyważyć lub zamienić.
I znów test.
Ps.
" nowych opon nie powinno się wyważać od razu tylko po jakimś czasie jak się ułożą"
Crash zmień wulkanizatora bo gra w gumki.