Strona 2 z 2

Re: Kangoo 1,5dCi czasami problem z odpaleniem

PostNapisane: wtorek, 27 stycznia 2015, 18:33
przez kangoo2005
Witam po krótkiej przerwie.
W spr. wtrysków rozmawiałem ze znajomym mechanikiem(także profesjonalnie zajmuje się ich regeneracją) i stwierdził ,że wtrysk nie powinien mieć wpływu na taki problem z paleniem( powinien wyskakiwać błąd o zbyt niskim ciśnieniu). Według niego w moim kangusiu jest jakiś problem z elektroniką (stykami w kostkach lub samym ECU). A więc kupiłem Contact Spray i przepsikałem wszystkie kostki czujników ,ECU, wymieniłem też czujnik położenia wału.
Przez prawie dwa tygodnie po tych zabiegach palił na dotyk , natomiast dzisiaj po południu (silnik rozgrzany) problem wrócił - kręciłem 2x po około 5s , następnie wypiąłem na chwilkę kostki od komputera i po tym zabiegu auto załapało od razu ! Dodam iż lampka od immo. gaśnie, mam też zamontowany alarm(spięty z fabrycznym centralnym) ale nie wiem czy z jakimś odcięciem.

Re: Kangoo 1,5dCi czasami problem z odpaleniem

PostNapisane: czwartek, 31 grudnia 2020, 23:54
przez kangoo2005
Witam tym razem po trochę dłuższej przerwie.
Mój problem z odpalaniem nadal nierozwiązany, w międzyczasie wymienione 2 bardziej lejące wtryski(używki z rozbitego clio 82KM, zakodowane!), nowy czujnik wału i wałka rozrządu, czujnik ciśnienia paliwa.
Problem nasila się w chłodniejsze dni, zwłaszcza jeśli przejadę kilka kilometrów, silnik nie zagrzeje się w pełni(np. 3 do max 5km) i po postoju 15 minut już nie odpala(po 5 min wszystko jest ok), pojawia się błąd P0089(zbyt wysokie ciśnienie na rampie według clipa, ale jeśli bardzo długo kręcę), układ paliwowy się nie zapowietrza, jedynym rozwiązaniem na odpalenie jest mała dawka plaka w dolot powietrza.
Według mnie "coś" blokuje otwarcie wtryskiwaczy i jest to związane ze spadkiem temperatury silnika.
Doradźcie coś. Do siego roku!!!