Strona 1 z 1

Tunel dźwigni zmiany biegów demontaż

PostNapisane: czwartek, 31 grudnia 2015, 18:10
przez Podmiejski
Na pewno ktoś to robił i pamięta
od czego zacząć co wykręcić?
Nabyłem wersję od liftinga i bym sobie przełożył :-)
A nie chcę nic zniszczyć

Re: Tunel dźwigni zmiany biegów demontaż

PostNapisane: czwartek, 31 grudnia 2015, 18:59
przez Mascot
TORXy na bokach tunelu.
Płaskim śrubokrętem, podważasz mieszek zmiany biegów, tu przy tunelu.
Wyskoczy z zaczepów. Mieszek podciągasz do góry, i odkręcasz dwa kolejne TORXy siedzące pod nim. Wyciągasz tunel, stroną do siebie. Możesz wyjąć popielniczkę, mnie to ułatwiło robotę :)

Re: Tunel dźwigni zmiany biegów demontaż

PostNapisane: piątek, 1 stycznia 2016, 08:33
przez Szumak
Nic się tam nie da popsuć. Można zgubić wkręt lub współpracującą blaszkę. Mieszek wyjmiesz palcami - łapiesz za materiał na brzegu i ciągniesz w górę - ramka trzyma się na wcisk na zatrzaskach.

Re: Tunel dźwigni zmiany biegów demontaż

PostNapisane: piątek, 1 stycznia 2016, 12:03
przez Podmiejski
..nie będę się zakładał... :-)
Ale dzięki za nielekceważenie moich wątpliwości.
Kto pyta..nie błądzi.
I nie musi rozpaczać: a mogłem zapytać na Forum :-)