przez mothernorth poniedziałek, 8 lutego 2016, 19:46
U mnie kilka razy wskakiwał na wysokie obroty. Wina leżała po stronie przewodu podciśnienia a mianowicie takiej wtyczki która jest wetknięta w otwór zaraz za przepustnicą. Nie wiem jak to dokładnie się nazywa ale ma cztery zaczepy, najczęściej jest jeden złamany i nie siedzi jak trzeba w swoim gnieździe. Prócz tego na tym złączu jest oring i lubi go zassać w kolektor. Jeśli to się zluzuje lub wyskoczy silnik wpada na obroty.Ja nie miałem pod ręką oringa to owinąłem zaczepy wąskim paskiem taśmy izolacyjnej tak żeby wlazło na wcisk. Od tej pory jest spokój. Wypadało by mi w końcu założyć właściwy oring ale nigdy o tym nie pamiętam i tak jeżdżę już pół roku. Dodam że przepustnicę przy okazji wyczyściłem porządnie.
Kangoo 1.6 16V 2002 Privilege