Odgłos szorowania po wymianie sprzęgła

Witam,
Wczoraj wymieniłem sprzęgło wraz z dociskiem oraz łożyskiem w moim Kangurze (1.4 benzyna) - ślizgało się. Po wymianie biegi ładnie wchodzą, nie ślizga się, prawie wszystko jest ok. Prawie, ponieważ z przedniej części auta, podczas jazdy dobiega do uszu niezbyt głośny odgłos tarcia, pulsacyjnego szorowania. Coś jakby ocierało się o siebie. Dźwięk występuje na każdym biegu w zakresie obrotów około 2-2,5 tys - później go nie słychać lub częstotliwości jest szybsza i po prostu nie jest tak słyszalny. Gdy nacisnę pedał sprzęgła odgłos ustaje. Dzwoniłem do swojego mechanika i poradził abym wymienił olej w skrzyni, co zrobiłem. Niestety nic nie pomogło. Proszę o rady bo coraz bardziej zaczynam żałować zakupu kangura.
Wczoraj wymieniłem sprzęgło wraz z dociskiem oraz łożyskiem w moim Kangurze (1.4 benzyna) - ślizgało się. Po wymianie biegi ładnie wchodzą, nie ślizga się, prawie wszystko jest ok. Prawie, ponieważ z przedniej części auta, podczas jazdy dobiega do uszu niezbyt głośny odgłos tarcia, pulsacyjnego szorowania. Coś jakby ocierało się o siebie. Dźwięk występuje na każdym biegu w zakresie obrotów około 2-2,5 tys - później go nie słychać lub częstotliwości jest szybsza i po prostu nie jest tak słyszalny. Gdy nacisnę pedał sprzęgła odgłos ustaje. Dzwoniłem do swojego mechanika i poradził abym wymienił olej w skrzyni, co zrobiłem. Niestety nic nie pomogło. Proszę o rady bo coraz bardziej zaczynam żałować zakupu kangura.