Strona 1 z 2

Problem z kangoo 2003 1.2 16v

PostNapisane: czwartek, 17 listopada 2016, 21:59
przez bronekc6
Witam jestem nowy i zarejestrowałem się aby uzyskać pomoc.
Mianowicie posiadam Kangoo II z 2003r silnik 1.2 16v.
Po kupnie pali mi się kontrolka poduszek check engine oraz Serv.
Podejrzewam uszkdzoną sonde lambda ale chcąc mieć pewność chciałem podłaczyć się programem ddt2000 ver 2.3.0.0 kolejno 2.5.0.0 i kolejno 2.6.0.0.
Żaden program się nie łaczy choć kabelek widzą. Posiadak kabel kkl vag oraz kabelek opel tech2. Obydwa działają mi z vag com.
Z kangoo żaden się nie łączy. Auto posiada lpg i po podłączeniu do sterwnika lpg widze jak nagle samo z siebie na ciepłym silniku rosną mi czasy wtrysku aż do 20ms powinne być w granicy 3-6 ms na postoju i jałowym. Ma ktoś radę jak podłączyć się z kangoo aby zczytać usunąć niepotrzebne błędy. Lub jakim programem bo ten ddt to straszny badziew bo jak widze w necie to może dla 50% uzytkowników wogóle działa.
Na kompie mam win 7 pro.

Wątek przeniesiono

Re: Problem z kangoo 2003 1.2 16v

PostNapisane: czwartek, 17 listopada 2016, 23:15
przez Mascot
Kontrolka poduszek + Serv to nic innego, jak kostki pod fotelami. Można rozpiąć, wyczyścić i liczyć, że będzie spokój.

Re: Problem z kangoo 2003 1.2 16v

PostNapisane: piątek, 18 listopada 2016, 18:24
przez bronekc6
Dzis byłem na kompie u kolegi i wykryło ze poduszka kierowcy uszkodzona. O wtyczkach czytałem już i sprawdze to.
Jakiej firmy cewkę zapłonową kupić oraz wyskoczyły mi problemy:
df003, 101a11, 101811, df014, df165, df113, df114.
Widze ewidentnie winę cewki zapłonowej bo przewody i swiece mam nowe a i czytałem ze cewki lubią sobie padać.

Re: Problem z kangoo 2003 1.2 16v

PostNapisane: piątek, 18 listopada 2016, 23:14
przez slay
Cewka-BOUGICORD
Błędy może generować padająca listwa wtryskowa, nie koniecznie cewka.

Re: Problem z kangoo 2003 1.2 16v

PostNapisane: niedziela, 20 listopada 2016, 21:37
przez bronekc6
wizualnie cewka nie wygląda najlepiej i posiada małe pęknięcia ze starości. Mozliwe ze woda dostała sie do środka.

Re: Problem z kangoo 2003 1.2 16v

PostNapisane: środa, 23 listopada 2016, 17:29
przez Szumak
Do tego modelu masz cewkę razem z kablami - teoretycznie można kupić rozdzielane ale ja się nie spotkałem. Dlatego dziwi mnie, że masz nowe kable i starą cewkę.
Komputer powinien zgłosić wypadanie zapłonu na którymś z cylindrów i jeśli problem powtarza się często silnik przychodzi w tryb awaryjny.
Najlepiej wydać te 60zł i podłączyć autko do firmowego clipa by mieć pewność co się dzieje.

Re: Problem z kangoo 2003 1.2 16v

PostNapisane: poniedziałek, 28 listopada 2016, 21:03
przez bronekc6
jak pisałem to za bardzo sie rozpędziłem.
Nowa cewka, nowy czujnik temp zasysanego powietrza, nowy czujnik cisnienia w dolocie i dalej mam to samo że do 3 tys to strasznie ciężko przyśpiesza i na lpg gasnie niemal że od razu ale gdy tylko jadę i trzymam obroty silnika powyżej 3 tys rpm to na lpg i na pb działa cacy. Także na kompie od lpg widze ze czasy wtrysków wracają do normy. Musi być gdzieś przyczyna ale ja pomysłu nie mam juz. Może ktoś coś takiego miał

Re: Problem z kangoo 2003 1.2 16v

PostNapisane: wtorek, 29 listopada 2016, 19:01
przez Szumak
Wyczyść przepustnicę, zrób reset korekt adaptacyjnych komputera benzynowego i sprawdź czy to pomogło. Jeśli nie to trzeba szukać dalej, jeśli tak to robisz autoadaptację LPG.

Re: Problem z kangoo 2003 1.2 16v

PostNapisane: niedziela, 4 grudnia 2016, 22:14
przez bronekc6
Przepustnica wyczyszczona. wymieniłem takze uszczelki na kolektorze dolotowym coby nie było lewego powietrza.
W czasie jazdy czasem prycha i strzela i słabnie, podczas tego mruga mi check. Jak zrobić ten reset korekt??
To wszystko dzieje się na benzynie. Na lpg od razu mi słabnie i gaśnie.

Re: Problem z kangoo 2003 1.2 16v

PostNapisane: poniedziałek, 5 grudnia 2016, 09:46
przez Lucass
Rozrząd?
Bo korekta luzu zaworów to tam chyba jest hydrauliczna.