Strona 2 z 2

Re: Check+STOP - skoki ciśnienia na listwie CR 1.5 dCi

PostNapisane: poniedziałek, 24 kwietnia 2017, 17:01
przez Mascot
Uzupełniam post, o widok na czujnik ciśnienia, gdyby ktoś się " zgubił " po drodze :)

Całość usterki dotyczy silnika o mocy 85 koni ( czasem jest napisane 84 czasem 86 KM ), z układem wtryskowym Delphi, bodajże 2 generacji, po zmianach z 2006 roku ( Norma spalin Euro4, zwiększona moc z 82 do 85 KM ). Późniejsze jednostki posiadały system Siemens / Bosch. Najłatwiej rozpoznać go, po listwie rozdzielczej, w kształcie rurki.

Czujnik mocowany jest, w koszmarny sposób. Do jego zdjęcia należy mieć; klucz 27, najlepiej skrócony o 2/3, oraz przegubowe ręce. Jeśli takich rąk nie mamy, prosimy kogoś o pomoc. Jeden patrzy ( najlepiej od strony akumulatora ), czy klucz pewnie siadł na czujniku, i trzyma węże od dużego obiegu, tak, żeby nie przeszkadzały w kręceniu kluczem. Drugi osobnik, używa swoich magicznych zdolności i próbuje odkręcić czujnik, ówcześnie wypinając wtyczkę .
Czujnik - jak wyżej wspomniałem - umieszczony jest na dole " pająka ".

Widok na sam czujnik.
Obrazek

Obrazek

Re: Check+STOP - skoki ciśnienia na listwie CR 1.5 dCi

PostNapisane: sobota, 28 października 2017, 14:30
przez gerveau
Witam.

Nie chcę zakładać nowego tematu, bo mój problem jest podobny.
Moje auto - Kangoo 1.5 Dci 68KM 2007r.

Od jakiego czasu zaczął się zapalać CHECK + STOP + ŚWIECE przy wyższych obrotach.
Z czasem coraz częściej, później pojawiły się problemy przy odpalaniu (nie ważne czy zimny czy ciepły silnik).
Jak już odpalił po dłuuugim kręceniu ( lub na placka), to chodził równo, wręcz idealnie, żadnego dławienia czy klekotania.
Podpiąłem CLIPA i faktycznie, był problem ze zbyt niskim ciśnieniem przy odpalaniu, oraz na wyższych obrotach.
Wyjąłem filtr paliwa i wylałem z niego wszystko - nie znalazłem opiłków.
Zakupiłem menzurki do sprawdzania wtrysków na przelewy - lały jak cholera.
Oddałem do sprawdzenia - powiedzieli, że masakra, leją tragicznie wszystkie.
Oddałem stare na podmiankę i kupiłem komplet wtrysków po regeneracji.
Zamontowałem, odpaliłem bez większego problemu.
Pali od strzała... niestety, podczas jazdy na wyższych obrotach znów CHECK + STOP + ŚWIECE...

Nie chce jeździć, bo boje się, że znów polecą wtryski.

Jakieś propozycje, co mogę sprawdzić poza pompą ?

Z góry dziękuje za pomoc.

Re: Check+STOP - skoki ciśnienia na listwie CR 1.5 dCi

PostNapisane: niedziela, 29 października 2017, 12:11
przez MK
Zrób test przelewowy, czy aby wtryski są dobrze zrobione, bo z tą regeneracją jest różnie.

Re: Check+STOP - skoki ciśnienia na listwie CR 1.5 dCi

PostNapisane: sobota, 4 listopada 2017, 10:22
przez gerveau
MK napisał(a):Zrób test przelewowy, czy aby wtryski są dobrze zrobione, bo z tą regeneracją jest różnie.


Test przelewowy zrobiony, wtryski są w bardzo dobrym stanie.

Re: Check+STOP - skoki ciśnienia na listwie CR 1.5 dCi

PostNapisane: środa, 8 listopada 2017, 18:57
przez gerveau
Dodatkowo wymieniłem Regulator na Pompie wysokiego Ciśnienia, ale bez zmian.
Przy rozruch tylko 150barow i problemy z odpaleniem.
Chodzi równo, przyspieszenie jest, ale słabsze, i za niskie Ciśnienie na listwie cały czas.
Paliwo czyste, opilkow nie widzę nigdzie.
Nie zapowietrza się, gruszka się nie zasysa.

Nie chce iść w koszta, ale chyba będę wyciągał Pompę i do sprawdzenia.

Jakieś inne pomysły Panowie?