rozrusznik w 15dci

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

rozrusznik w 15dci

Postprzez kangur1 piątek, 3 czerwca 2005, 09:20

pytanie za 100pkt
jak wyciagnac rozrusznik w 15dci? wyciagac turbine?czy moze lepiej rozebrac cale zawieszenie? domyslam sie ze konstruktor nie przewidzial zepsucia rozrusznika 8O ,samochod ma 2 lata totalny shit powietrze w przewodach paliwowych od filtra do pomowtryskow ...dlaczego nikt go nie chce ukrasc :(
bede szczesliwym czlowiekiem jak go sie pozbede , zmarnowane pieniadze , lepiej bylo wszystko przeruchac w burdelu :lol: teg nieda sie sprzedac :cry:
kangur1
 

Postprzez zuwik piątek, 3 czerwca 2005, 09:42

Jakby wszystko pod maską miało być plug&play to pewnie musiała by mieć 20 metrów. To tak jakbyś pytał czy zawory nie mogły by być na wierzchu i po co ktoś je wsadził do głowicy :lol: Gdzieś to wszystko musi być. Powietrze - pewnie pompa... Chyba że przed filtrem jest - może złe paliwo zapchało filtr na zicher? :? No niestety, zdarzają się kangury "z poniedziałku". Współczuję, szkoda że Renault swoim leserstwem popsuło Ci wizerunek tak fajnego autka :(
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez branio piątek, 3 czerwca 2005, 09:51

Witam miłego gościa :!:

Powoli,z mamysłem i ostrożnie :idea:

powietrze w przewodach paliwowych od filtra

Czy jesteś pewien że nie od pompy :?:
Jest czujnik przy filtrze :?:
[/quote]dlaczego nikt go nie chce ukrasc
Pewnie próbowali,ale ich skopał :!: :lol:
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez kangur1 piątek, 3 czerwca 2005, 10:09

juz niczego nie jestem pewien :( wiem jedno ze troszke silnikow w swoim zyciu widzialem i troszke robilem , pamietam podobna sytuacje z rozrusznikiem , problem z wyciagnieciem (debilny dostep jak by nie mozna go bylo umiescic z przodu mozliwosci jest naprawde wiele 360stopni wienca:), wspomniany problem byl a raczej jest w ???zbieg okolicznosci??? w reni 5 tez miedzy blokiem a przednia sciana tylko ze tam mozna go smailo wyciagnac od dolu a w 15dci???? mam dylemat czy wyciagnac turbine (o tak idealny dostep bedzie) czyy moze dolna belke tez chyba go wyciagne?
ten rozrusznik to lekka przesada konstrukcyjna klapa
kangur1
 

Postprzez dominik piątek, 3 czerwca 2005, 22:01

za powietrze w przewodach odpowiadają uszczelki szybko-złączy na filtrze paliwa, a w zależności od rodzaju filtra jego zamknięcie do 1999 śruba w środku a po 1999 zakrętka po obwodzie.Więcej optymizmu :D ,a w torbie kangura fabryczny przepis na rozrusznik.A wyjmowałeś rozrusznik z poloneza?
F8Q 1,9/65/ 283 kkm, 1999r GRIS FJORD MET. 2CT (920) klima,relingi,zahaczony,CB,naklejki klubowe, Leichtmetallfelgen
Obrazek
Avatar użytkownika
dominik
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 589
Dołączył(a): poniedziałek, 25 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: Góry Świętokrzyskie

Postprzez rajder sobota, 4 czerwca 2005, 10:52

heh widze że jesteś fanatykiem kangora :wink: :) Faktycznie czesto konstruktorzy nie myślą tak daleko do przodu żeby wpaść na to że daną częśc bedzie trzeba wymieniać i pchają ją w jakieś kretyńskie miejsce,dlatego rozumiem Twoją irytacje.Dlatego też nie można zgodzić sie z żuwikiem który usprawiedliwia ten patent.Żuwik to że zawory są zakryte cytat:
To tak jakbyś pytał czy zawory nie mogły by być na wierzchu i po co ktoś je wsadził do głowicy
da sie wyjaśnić bardzo logicznie,nie mogą być odkryte bo muszą być smarowane olejem i jest wymuszone konstrukcyjnie,jednak umieszczenie rozrusznika w niedostępnym miejscu skoro można go umiejscowić w dostępniejszej przestrzeni już jest gorsze do usprawiedliwienia.
Jeśli tak jak piszesz robiłeś coś z silnikami w swoim życiu to ja na Twoim miejscu wyciągałbym turbine,tylko musisz pamiątać o kilku bardzo ważnych rzeczach,żeby po założeniu jej nie uszkodzić,bo samo wykręcenie to nie jest jakiś wielki problem ale trzeba pamiątać żeby w przewodach od smarowania był olej bo uszkodzisz łożysko w turbinie,już 5 sek bez oleju może je skutecznie zajechać,noi oczywiście musisz to wszystko bardzo dokładnie skręcić,ale to już jest oczywiste.Ale i tak to będzie łatwijsze niż rozkręcanie zawiasu.
Co do powietrza to wina lezy zdecydowanie w filtrze,a konkretnie w uszczelce przez którą sie przedostaje powietrze.
Avatar użytkownika
rajder
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 123
Dołączył(a): sobota, 16 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Postprzez rajder sobota, 4 czerwca 2005, 10:57

kurde coś mi nie ywszło z tym cytatem,oczywiście w sydzysłowie miało być
To tak jakbyś pytał czy zawory nie mogły by być na wierzchu i po co ktoś je wsadził do głowicy
Avatar użytkownika
rajder
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 123
Dołączył(a): sobota, 16 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: Bielsko- Biała


Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron