Strona 2 z 2

Re: Brak wtryskiwania paliwa

PostNapisane: piątek, 20 października 2017, 17:15
przez diablok1
Patrzyłem na ten przelew nadmierny tylko że to tyczy się DTI, HDI, JCD itp. lecz do zwykłego D nic nie znalazłem
Zrobiłem z butelką i okazało się ze wcale nie zasysa paliwa mimo zapełnienia wężyka ropą, z powrotnego nic sie nie przelewało, czy to z butelki czy z filtra, powrotny wężyk pusty, czyli już wiem że nie zasysa paliwa tylko nie wiem dlaczego, dziwne dwie pompy i żadna nie chodzi.

Re: Brak wtryskiwania paliwa

PostNapisane: piątek, 20 października 2017, 22:35
przez Lucass
Napisałeś, że elektrozawory chodzą, ale czy chodzą w odpowiednich momentach, tzn. czy są dobrze popopdpinane?
Zaznaczam, że diesle to nie moja specjalność, tak że ten... :?
W razie skrajnej rozpaczy proponuję napisać do usera Jacq. Z tego co pamiętam walczył ze swoim silnikiem z tą epicką :wink: pompą Lucasa właśnie i miał na tym polu sukcesy.
Co prawda dawno nic nie pisał, ale logował się w sierpniu br, więc jest szansa, że odbierze PW.

Re: Brak wtryskiwania paliwa

PostNapisane: sobota, 21 października 2017, 08:58
przez diablok1
Jest tam prostokątna kostka inaczej nie da się wytknąć, a według oryginalnej jak i tej drugiej kolejność kabelków jest taka sama.

Re: Brak wtryskiwania paliwa

PostNapisane: wtorek, 24 października 2017, 09:49
przez diablok1
Problem rozwiązany, Napisze rozwiązanie, muzę komuś sie przyda, w tej oryginalnej pompie nie zasysało paliwa okazało się że podkładka przestała dociskać tłoczek i paliwo zamiast zasysać przez łopatki to uciekało na bok, ta podkładka znajduje się na końcu pompy (tam gdzie są wyjścia na wtryskiwacze) przykręcona czterema śrubami ale żeby ich odkręcić trzeba rozwiercać śruby i zdjąć obudowę.
W drugiej pompie problemem był elektrozawór odcinające paliwo (trzy przewody czyli z immo) jak się wymienia pompę to trzeba zakodować w komputerze nowy nr. inaczej nie ruszy, a nawet podmienić wiąże się z rozwierceniem śrub i zdejmowaniem obudowy.
zamykam temat.