Małe ciśnienie przy wyższych obrotach

Witam.
Pacjent Renault Kangoo 1.5 DCI 60kW 2003r
Od jakiego czasu zaczął się zapalać CHECK + STOP + ŚWIECE przy wyższych obrotach.
Z czasem coraz częściej, później pojawiły się problemy przy odpalaniu (nie ważne czy zimny czy ciepły silnik).
Jak już odpalił po dłuuugim kręceniu ( lub na placka), to chodził równo, wręcz idealnie, żadnego dławienia czy klekotania.
Podpiąłem CLIPA i faktycznie, był problem ze zbyt niskim ciśnieniem przy odpalaniu, oraz na wyższych obrotach.
Wyjąłem filtr paliwa i wylałem z niego wszystko - nie znalazłem opiłków.
Sprawdzone wtryski na przelewy - nie leją.
Czujnik ciśnienia na pompie sprawny.
Czujnik na pająku sprawny.
Czujnik położenia wałka rozrządu sprawny.
Ciśnienie przy starcie książkowe 280.
Niestety, podczas jazdy na wyższych obrotach znów CHECK + STOP + ŚWIECE... Ciśnienie zamiast 1300 jest 600-700
Jakieś propozycje, co mogę sprawdzić poza pompą ?
Z góry dziękuje za pomoc.
Pacjent Renault Kangoo 1.5 DCI 60kW 2003r
Od jakiego czasu zaczął się zapalać CHECK + STOP + ŚWIECE przy wyższych obrotach.
Z czasem coraz częściej, później pojawiły się problemy przy odpalaniu (nie ważne czy zimny czy ciepły silnik).
Jak już odpalił po dłuuugim kręceniu ( lub na placka), to chodził równo, wręcz idealnie, żadnego dławienia czy klekotania.
Podpiąłem CLIPA i faktycznie, był problem ze zbyt niskim ciśnieniem przy odpalaniu, oraz na wyższych obrotach.
Wyjąłem filtr paliwa i wylałem z niego wszystko - nie znalazłem opiłków.
Sprawdzone wtryski na przelewy - nie leją.
Czujnik ciśnienia na pompie sprawny.
Czujnik na pająku sprawny.
Czujnik położenia wałka rozrządu sprawny.
Ciśnienie przy starcie książkowe 280.
Niestety, podczas jazdy na wyższych obrotach znów CHECK + STOP + ŚWIECE... Ciśnienie zamiast 1300 jest 600-700
Jakieś propozycje, co mogę sprawdzić poza pompą ?
Z góry dziękuje za pomoc.