Powypadkowe problemy..

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Powypadkowe problemy..

Postprzez fiXXXer środa, 27 lipca 2005, 11:55

1. Powyzej 120 km/h na godzine zaczyna drgac kierownica,jak sie ja mocno zlapie to drgania ustaja.. Geomteria jest dobra wiec nie wiem..

2."Cudna" dzwigienka kierunkow byla czyszczona 3 razy.. I nic nie pomoglo

3. Titek nie dziala,a ponoc wszystko dobrze jest podlaczone, a do serwisu jechac nie chce bo mnie zedra z $$ . Czy mozliwe ze przez wstrzas sie uszkodzil ?

4.Bardzo szybko sie grzeje. Moze i atrapa jest zapsawana ale wloty na masce sa wielkie.

5. I jak od 10k co sie rozladuje akmulator lub wyciagnie to sie laczny przebieg auta kasuje :] no i czasem zegary zamieraja i czyszczenie nic nie pomoglo.

Ach ten skoczek.. :? :(
Avatar użytkownika
fiXXXer
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 125
Dołączył(a): wtorek, 18 maja 2004, 23:00

Re: Powypadkowe problemy..

Postprzez branio środa, 27 lipca 2005, 15:08

fiXXXer napisał(a):1. Powyzej 120 km/h na godzine zaczyna drgac kierownica,jak sie ja mocno zlapie to drgania ustaja.. Geomteria jest dobra wiec nie wiem.. Opona?

2."Cudna" dzwigienka kierunkow byla czyszczona 3 razy.. I nic nie pomoglo Przełącznik zespolony?

3. Titek nie dziala,a ponoc wszystko dobrze jest podlaczone, a do serwisu jechac nie chce bo mnie zedra z $$ . Czy mozliwe ze przez wstrzas sie uszkodzil ? A podpięty-tita?

4.Bardzo szybko sie grzeje. Moze i atrapa jest zapsawana ale wloty na masce sa wielkie. Odpowietrzony?

5. I jak od 10k co sie rozladuje akmulator lub wyciagnie to sie laczny przebieg auta kasuje :] no i czasem zegary zamieraja i czyszczenie nic nie pomoglo. Masa?

Ach ten skoczek.. :? :(
Podskakuje? :lol:
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Powypadkowe problemy..

Postprzez sw środa, 27 lipca 2005, 19:16

ad 1. oprócz geometrii trzeba sprawdzic felgi i opony oraz luzy w zawieszeniu (choc to ostatnie powinno wyjsc na geometrii). BTW: Geometria nigdy nie jest dobra - wystarczy odchyłka o 1mm i cuda mogą się dziać.

ad 2. nienawidze tej dzwigienki.

ad 3. miernik prądu kosztuje 15zł.

ad 4. atrapa zaspawana? co znaczy "sie grzeje"? Do ilu stopni (której kreski).

ad 5. podejrzewam, że jest w układzie jakaś bateria podtrzymania. Zidentyfikować i wymienić. Zamieranie zegarów: poruszaj kablami, któryś może być nadłamany.
sw
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1255
Dołączył(a): poniedziałek, 5 stycznia 2004, 00:00

Postprzez zuwik środa, 27 lipca 2005, 19:58

Ad.1 : Miałeś problemy z nabą. Może w niej tkwi problem? W okolicach kolumny? (powstrzymywanie rękami drgań układu kierowniczego brzmi mało przekonująco)
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Alberciak środa, 27 lipca 2005, 21:06

Jeżeli chodzi o punkt 1 to mam dokładnie to samo w roczym kangurze z przebiegiem 25k km i też sie zastanawiam nad przyczyna
POZDRAWIAM
_______________________________________
1,5 dCi Privilege
Gwiezdny Pył
Avatar użytkownika
Alberciak
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 368
Dołączył(a): sobota, 22 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa - BEMOWO

Postprzez fiXXXer środa, 27 lipca 2005, 21:57

zuwik napisał(a):Ad.1 : Miałeś problemy z nabą. Może w niej tkwi problem? W okolicach kolumny? (powstrzymywanie rękami drgań układu kierowniczego brzmi mało przekonująco)


Naba to nie jest na 100%.. A co do tego "powstrzymywania" to chodzilo mi o to, iz nie jest to na tyle silne by wyrywac kierownice z rąk.
Avatar użytkownika
fiXXXer
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 125
Dołączył(a): wtorek, 18 maja 2004, 23:00

Postprzez kavka środa, 27 lipca 2005, 22:10

Co do Ad 1. to powiem tylko tyle że po 14 kkm robiełem geometrie .
A na dziury naprawde uważam , choć coraz trudniej wyminąć kanał który jest perfidnie postawiony na drodze koła . Debile :evil:
Obrazek
Avatar użytkownika
kavka
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1514
Dołączył(a): sobota, 16 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez zuwik czwartek, 28 lipca 2005, 14:28

fiXXXer napisał(a):Naba to nie jest na 100%.. A co do tego "powstrzymywania" to chodzilo mi o to, iz nie jest to na tyle silne by wyrywac kierownice z rąk.
Rozumiem... Kurczę, szkoda by było po całym wkładzie pracy, żeby się okazało że Kanguś nie nadaje się do jazdy... Współczuję :|
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez PanKot sobota, 30 lipca 2005, 16:38

ad1.
bicie na kierownicy również miałem przy 120km/h i wyważałem koła. Nic nie pomogło.
Niedawno wymieniłem koła na alusy i już nie mam bić przy 120km/h ale ma teraz przy 140km/h. A alusy tez były wyważane.
Dziwne, no nie!
ad5.
Sprawa resetowania się licznika kilometrów - też to miałem.
Trudno było zlokalizować usterkę. Okazało się, że jeden z bezpieczników był spalony ale upalił się wewnątrz plastikowej osłony a nie w miejscu do pdglądu. Wykryłem to dopiero gdy miernikiem sprawdzałem kolejno wszystkie bezpieczniki.
Akumulator nie powinien Ci się sam rozładowywać.
Mój ojcieć własnie zakończył "walkę" z rozładowującym się akumulatorem ale przez ten czas wymienił akumulator na nowy, oddał do regeneracji alternator a później rozrusznik i problem rozładowywania nadal występował. Pojechał więc do warsztatów samochodowych przy szkole samochodowej. Tam sprawdzili całą instalację i okazało się, że miał zerwane przewody (wewnątrz izolacji) w wiązce przy wtyczce do alternatora. Teraz jest najszczęśliwszym człowiekiem na świecie - tak mówi.
Może to wszystko podsunie Ci jakiś pomysł na usunięcie usterek.
W innych sprawach niech wypowiedzą się mądrzejsi.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PanKot sobota, 30 lipca 2005, 16:43

ad 4.
A może kolego padł Ci termostat. On mógł się uszkodzić od wstrząsu.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości