Przegrzewa się

Mam następujący problem z Kangurem 1.4 2000r. Przez kilka lat użytkowania wskaźnik temperatury tkwił po rozgrzaniu silnika w tym samym położeniu ok. środka skali. Systematycznie ubywało płynu chłodniczego ( dolewki raz na poł roku po litrze).
Niestety ten stan uległ zmianie. Podczas dłuższej jazdy wskaźnik temperatury przekracza wcześniejszy stan in plus. Jak daję gaz temp na wskaźniku rośnie, puszczam kangura na luzie z górki momentalnie spada. Poziom płynu chłodniczego w zbiorniku wyrównawczym przekroczył maksimum
. Wentylator włącza się rzadko. Silnik kangura pozostawiony na biegu jałowym na kilka minut nagrzewa się aż do osiągnięcia 3 duzej kreski od górnego końca skali i dopiero wtedy włącza się wentylator. Po odkreceniu korka zbiornika płynu chłodniczego unosił się przez minutę dymek, po czym zjawisko się zakończylo
.
Żadnych wycieków nie zauważyłem. Bąbelków w zbiorniku płynu chłodniczego nie zauważyłem. Mechanik stwierdził że teraz nic nie wywnioskuje trzeba czekać aż kangur się bardziej rozłoży (SADYSTA
). Ma ktoś pomysł ? doświadczenia ? Może podobny przypadek ?
pozdrawiam
lugoshi
Niestety ten stan uległ zmianie. Podczas dłuższej jazdy wskaźnik temperatury przekracza wcześniejszy stan in plus. Jak daję gaz temp na wskaźniku rośnie, puszczam kangura na luzie z górki momentalnie spada. Poziom płynu chłodniczego w zbiorniku wyrównawczym przekroczył maksimum


Żadnych wycieków nie zauważyłem. Bąbelków w zbiorniku płynu chłodniczego nie zauważyłem. Mechanik stwierdził że teraz nic nie wywnioskuje trzeba czekać aż kangur się bardziej rozłoży (SADYSTA

pozdrawiam
lugoshi