Strona 1 z 2

Przeróbka wersji Express 2 osobowej na 5 osobową.

PostNapisane: środa, 12 października 2005, 08:05
przez zbysios
Odnośnie zagadnienia:

Wiadomo: :)
-potrzebna tylna kanapa
-potrzebne pasy bezpieczeństwa 3 punktowe

Nie wiadomo :(
1) W jaki sposób zamontować pasy bezpieczeństwa, jeżeli w słupkach są tylko przetłoczenia blachy (bez otworów montażowych). Czy standardowo w konstrukcji nadwozia w tym miejscu przewidziane są punkty mocowania (również przy wersjach Express) - tzn. czy po usunięciu blachy w miejscu przetłoczenia dostanę się do punktu mocowania.
2) sposób zamocowania kanapy

Pisałem do Renault ale otrzymałem od konsultantów dwie odpowiedzi: jedną, że nie można zamontować pasów,a drugą tylko z cenami pasów i montażu. Dalej nic nie wiem :(
Moze ktoś z szanownych klubowiczów miał przerabianą wersję Expressa na osobową i może podac namiary do firm, które coś takiego robią - może udzielą mi jednoznacznej odpowiedzi czy można zamontować te tylnie pasy.

PostNapisane: środa, 12 października 2005, 09:23
przez kerry
A chyba już coś było na forum o tym :wink:

PostNapisane: środa, 12 października 2005, 20:23
przez zbysios
kerry - wiem, było ale mało dokładnie :) i dawno
Z tych wypowiedzi dalej nie wiem jak rozwiazać problem mocowania pasów - gdzie ewentualnie wiercić, co,jak i którędy przeciągać - nie wiem, jak wprowadzili nakrętke do słupka (dzisiaj spędziłem 1,5 godziny w wozie na parkingu i dalej jestem ciemny :( ).

PostNapisane: środa, 12 października 2005, 21:55
przez AdiK
Zobacz jak jest w osobowym Kangoo

PostNapisane: czwartek, 13 października 2005, 18:56
przez zbysios
Ludzie -ja Was bardzo proszę troche konkretów. :roll:
Adik - co mi da osobówka (o ile nawet miałbym do niej dostęp), tam jest fabrycznie przystosowanie do pasów, mocowania są wkomponowane w szkielet konstrukcji nadwozia

atrus i jacQ na forum pisali cos o przewiercaniu i przeciąganiu nakrętki -czy ktoś wie o co chodzi i którędy przeciągać (najlepiej jakby ktoś to wytłumaczył łopatologicznie :)

PostNapisane: czwartek, 13 października 2005, 19:39
przez AdiK
A ja ci mówię obejżyj osobówkę zwłaszcza z jednymi dzwiami odsuwanymi :idea:

PostNapisane: czwartek, 13 października 2005, 21:31
przez zuwik
To tak jak z szybami - kangoorki które nie mają szyb i tak są przystosowane, bo to wszystko z jednej tłoczni idzie (oprócz długich Kangoorków). Słuchaj AdiKa - wie co mówi

PostNapisane: piątek, 14 października 2005, 06:19
przez kerry
Że się wtrącę :D O co chodzi z tymi "przedłużanymi" kangurkami? Czytałem o nich a nie widziałem 8O Ma ktoś jakieś zdjęcie czy cóś? Może ja też mam takiego i nie wiem? :oops:

PostNapisane: piątek, 14 października 2005, 07:44
przez Bullitt

PostNapisane: piątek, 14 października 2005, 07:47
przez zbysios
kerry napisał(a):Że się wtrącę :D O co chodzi z tymi "przedłużanymi" kangurkami? Czytałem o nich a nie widziałem 8O Ma ktoś jakieś zdjęcie czy cóś? Może ja też mam takiego i nie wiem? :oops:


To tak zwana wersja Grand Express - przedłużona jest tylko tylnia część "budy" - dużo miejsca (można nawet ze 3 teściowe położyć obok siebie :) )

zuwik napisał(a):To tak jak z szybami - kangoorki które nie mają szyb i tak są przystosowane, bo to wszystko z jednej tłoczni idzie


Wiem, że z jednej tłoczni ;), ale co z tymi miejscami pod pasy - wycinać blachę w przetłoczeniu czy co ?(chodzi mi dokładnie o górny punkt mocowania pasów). Ktoś może być tak uprzejmy i odkręcić pas od góry i zrobić fotkę w dużym zbliżeniu co bym mógł obejrzeć. Nie mam niestety dostępu do wersji osobowej żeby móc coś takiego zrobić.