Strona 1 z 1

silnik krokowy

PostNapisane: poniedziałek, 19 grudnia 2005, 16:39
przez iruloid
mam problem z obrotami , czy mógłby mi ktoś naklikać gdzie się znajduje silniczek krokowy w silniku 1,2 16V. schemat który mamy w torbie niestety nic w tej kwesti nie mówi

PostNapisane: poniedziałek, 19 grudnia 2005, 17:29
przez pete_rock
Witam.. Nie wiem jak jest w silniku 1.2 16V ale w moim 1,4 silniczek znajduje się na tubie przepustnicy. W niektórych autach znajduje się nad przepustnicą ale z tego co wiem w kangoorach jest z boku, przykręcony 2ma śrubkami. Zawsze wpięta jest w niego wtyczka z przewodami. Jeżeli masz problem z obrotami może to być też wina sondy lambda lub impulsatora lub czujnika położenia wału. Poszukaj na forum bo to częsty problem w kangoo.

PostNapisane: poniedziałek, 19 grudnia 2005, 17:46
przez branio
pete_rock-
impulsatora lub czujnika położenia wału

To jedno i to samo.
Silnik krokowy jest przy przepustnicy.

PostNapisane: czwartek, 22 grudnia 2005, 23:28
przez iruloid
wreście dobrałem się do silnika.Wykręciłem takie coś do czego przychodzą takie duże wtyczki ale to chyba aparat zapłonowy.Będę szukał dalej , teraz pora na ściągnięcie osłon klawiatury. :cry:

PostNapisane: piątek, 23 grudnia 2005, 06:48
przez _ONE_
Chłopie, bo Cię Święta zastaną...

Witam,

PostNapisane: poniedziałek, 2 stycznia 2006, 09:43
przez ties
iruloid napisał(a):wreście dobrałem się do silnika.Wykręciłem takie coś do czego przychodzą takie duże wtyczki ale to chyba aparat zapłonowy.Będę szukał dalej , teraz pora na ściągnięcie osłon klawiatury. :cry:


Problem miałem podobny ale:

1. Mechanicy nie zalecają czyszczenia silniczka krokowego bo podobno ma samosmarowanie,

2. Sprawdź przyłącze czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym - to to które jest na kolektorze u góry,

3. Wyczyść przepustnicę - umyj,

4. Zresetuj kompa odpinając minusową klemę na ok 5min.

Powodzenia
:wink:

PostNapisane: czwartek, 12 stycznia 2006, 23:36
przez iruloid
wreście miałem trochę czasu więc zająłem się moim kangoorkiem.Otó przepustnica oraz silnik krokowy w silniku 1,2 16v jast pod plastykową górną osłoną silnika żeby ja zdjąć należy powypinać wszystkie przewody elektr. odkr. 4 śrubki z boku i wszystkie od kolektorów ssących dźwignąć pokrywę odkręcić od niej przepusticę i silniczek krokowy(w jednej obudowie zresztą) wyczyścić przepusticę z nagaru oraz znajdujący się z boku czujnik przepływu powietrza(z nim delikatnie) i po kłopocie :lol: :lol: :lol: