Strona 1 z 2

POZIOM OLEJU

PostNapisane: sobota, 7 stycznia 2006, 22:30
przez broda
Czy wskazanie na desce rozdzielczej ok poziomu oleju jest równoznaczne z poziomem między minimum a maksymum na bagnecie olejowym.
Z pozycji wózka inwalidzkiego nie mam możliwości sprawdzić poziomu oleju poprzez bagnet.

PostNapisane: niedziela, 8 stycznia 2006, 08:58
przez czerja
teoretycznie tak ale tylko teoretycznie,zależy jak stoi kangurek,jaka temperatura,itp.jeżeli wskazuje na liczniku powyzej trzech kółeczek to jeszcze nie ma powodów do zmartwień!

PostNapisane: niedziela, 8 stycznia 2006, 10:42
przez Bullitt
Co do minimum, to sie nie wypowiem. W okolicach poziomu maksymalnego - do znikniecia 2 znaczków(nigdy nie miałem nizszego poziomu) pokazuje prawidłowo. Nie wiem jak w 1.6, ale w dCi jeden znaczek to 100 ml (pomiar moze niezbyt dokładny, bo podziałką na litrowej bytelce oleju). Swoją droga w 1.6 dostep do bagnetu jest koszmarny.

Re: POZIOM OLEJU

PostNapisane: niedziela, 8 stycznia 2006, 14:09
przez jon104
broda napisał(a):Czy wskazanie na desce rozdzielczej ok poziomu oleju jest równoznaczne z poziomem między minimum a maksymum na bagnecie olejowym.
Z pozycji wózka inwalidzkiego nie mam możliwości sprawdzić poziomu oleju poprzez bagnet.


Najlepiej podczas wyswietlania napisu OK przycisnąć przycisk licznika i jeżeli pojawia sie maksymalna ilość kółeczek lub co najwyzej dwie kreski (z prawej strony) to nie ma powodu do zmartwień (ocz. w sytuacji gdy autko stało równo i przez dłuższy czas). W innej sytuacji coś troche trzeba dolać :(

PostNapisane: niedziela, 8 stycznia 2006, 14:40
przez branio
Z moich obserwacji wskaźnik elektroniczny jest bardziej nienasycony(pokazuje jakby mniej :) ).

PostNapisane: niedziela, 8 stycznia 2006, 14:58
przez Drucik
Wskaźnik elektroniczny lubi też "zniknąć" kółeczka w sposób nie związany z poziomem oleju. Kiedyś zniknęły więc wyłaczyłem zapłon, otworzyłem maske i tradycyjnie sprawdziłem poziom. Był oczywiście ok.
Potem włączyłem zapłon i wskaźnik pokazał prawidłowo poziom.

PostNapisane: niedziela, 8 stycznia 2006, 15:32
przez broda
Dzięki za informacje.

Pozdrawiam

PostNapisane: piątek, 24 listopada 2006, 07:04
przez kerry
Drucik napisał(a):Wskaźnik elektroniczny lubi też "zniknąć" kółeczka w sposób nie związany z poziomem oleju. Kiedyś zniknęły więc wyłaczyłem zapłon, otworzyłem maske i tradycyjnie sprawdziłem poziom. Był oczywiście ok.
Potem włączyłem zapłon i wskaźnik pokazał prawidłowo poziom.

Podniosę temat żeby nie zaczynać nowego:) Wczoraj wieczorem zniknęły mi wszystkie kółeczka i napis OIL zaczął migać. Odpaliłem jeszcze raz - to samo. przejechałem kawałek, odpaliłem - to samo. Sprawdziłem bagnet - poziom powyżej połowy zakresu min-max. Dzisiaj rano - napis miga. Odpaliłem jeszcze raz - pojawiły cztery kółeczka... 8O . Zauważyłem ostatnio (od ok. dwóch miesięcy), że przy odpalaniu znikały mi czasami kółeczka i przy ponownym odpalaniu pojawiały się wszystkie. Czy to już czas na uśpienie kangurka czy może trzeba mu coś wymienić?

PostNapisane: piątek, 24 listopada 2006, 07:42
przez MK
Najprawdopodobniej "zapaćkał" sie czujnik.
W moim "byłym" najpierw się "zawiesił" - pokazywał 3 kólka a faktyczny stan spadł do min., po dolewce wróciło do normy.
Po pól roku znów sie "zawiesił" na 3 kółkach i tak juz został - nie pomogła dolewka.
Mechanik mówił,że mógł się "zapaćkać" - nie ma to wpływu na żadem układ autka, tylko trzeba sprawdzać tradycyjnie.

PostNapisane: środa, 13 grudnia 2006, 15:18
przez Darco
Jestem nowym posiadaczem kangoo 1,5 Dci. Nie mam w skoczku bagneta otwór jest zaslepiony. Czy to jest standard fabryczny, bagnet przy pomiarze elektronicznym jest zbyteczny.