Są też w Generation 2006. Przepływomierze o ile się nie mylę są we wszystkich autach, w których mieszanka podawana jest w określonej, regulowanej przez ECU wielkości. Właśnie po to, żeby ją regulować

Ich praca optymalizowana jest przez sondy. Myślę że potrzeba tylko urządzenia potrafiącego przeliczyć spalanie na podstawie prędkości (którą to nie wiem skąd odczytuje) i przepływu, czyli kompjuter pokładowy i podpiąć go tam, gdzie trzeba. A gdzie trzeba? Myślę, że najłatwiej jest to sprawdzić w aucie, które takie ma. Mógłby być problem z funkcją pozostałego paliwa do następnego tankowania (pewnie specjalne sondy na pływaku, na dodatek zestrojone pod konkretny bak). Myślę, że odczyt prędkości pochodzi z tego samego systemu, który reguluje podgłaśnianie radia. Kompy pokładowe z innych Renówek robionych do dCika powinny sobie radzić. Jeśli natomiast nie dało by się podpiąć pod ten przepływonierz, polecam sklepy z wszelkim badziewiem elektronicznym (u nas jest taki jeden już niemal legendarny i chwała mu za to

).
If jestem gdzieś w błędzie poprawiać szybciutko
