czy po gwarancji warto korzystac z ASO Renault czy nie?

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

czy po gwarancji warto korzystac z ASO Renault czy nie?

Postprzez Jaro_Krakow poniedziałek, 9 lutego 2004, 14:30

mam dylemat chciałbym po gwarancji jezdzic do ASO Renault ale przerazaja mnie ceny ; wymienialem po 50 tys km klocki i tarcze koszt ok 1000zł w kazdym innym serwisie ok 400zł - 60% róznicy na usłudze to chyba za duzo , konczy mi sie gwarancja zrobie ostatni przeglad po 60 tys km i chyba bedzie to moja ostatnia wizyta w ASO Renault. :?: :?:
Jaro_Krakow 1.5 dCi 80KM
Avatar użytkownika
Jaro_Krakow
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 99
Dołączył(a): piątek, 5 grudnia 2003, 00:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Postprzez sw piątek, 13 lutego 2004, 13:58

Dziś usłyszałem u Lisowskiego, że wymiana oleju kosztuje z olejem (leją półsyntetyk) 250-300zł. Sama wymiana 50zł.
Syntetyk w Polwerze (chyba najtanszy sklep z olejami w Krakowie) kosztuje 92zł za 5 litrów. Marża 150%?

Właśnie zamierzam wlać sobie Elfa Exellium 5w-50 za 180zł (w końcu wymiana co 30kkm, można zaszaleć). Jak wymienie go u znajomego "olejarza", u którego serwisowałem poprzednie autko, zapłacę 20zł z filtrem. Razem 200zł (a olej 2x droższy).

No cóż... Jak tylko się skończy gwarancja...
Zresztą na klocki, o których pisałeś i tak gwarancji chyba nie ma...
sw
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1255
Dołączył(a): poniedziałek, 5 stycznia 2004, 00:00

Zdecydowanie nie polecam (chyba że w ostateczności)

Postprzez Odys niedziela, 15 lutego 2004, 18:36

Witam,

Miałem nieprzyjemność korzystać z usług serwisu AUTO-NOWAK w Gdyni 2 razy. Za pierwszym razem chodziło o diagnostykę układu podczerwieni załączącego centralny zamek Koszty : 100 zł netto za 15 minutową diagnostykę, która okazała się błędna, pocięta instalacja elektryczna alarmu ( próbowali naprawić, ale się nie dało, więc zostawili po chamsku pocięte przewody),. Oczywiście o zwrocie pieniędzy należało zapomnieć. Powiedzieli że rozliczą podczas następnej wizuyty ( tak jakbym miał ochotę jeszcze tam przyjeżdżać). Nie mając wyjścia zdecydowałem się na wymianę łożyska w przedniej piaście. Po 12 kkm łożysko wyje tak że własnych myśli nie słyszę. Podsumowując zdecydowanie odradzam serwisowanie samochodu w autoryzowanych stacjach.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich Kangooromaniaków :)
Krzysiek
1.4 RTA 98
Avatar użytkownika
Odys
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 7
Dołączył(a): niedziela, 25 stycznia 2004, 00:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez drewniaq środa, 18 lutego 2004, 16:29

OD RAZUUU BEDE KRZYCZAL I POWIEM, NIGDY W ZYCIU ZADNE ASO ITP. JAK KONCZY SIE GWARANCJA TO UCIEKAJCIE WSZYSCY DO PRYWATNYCH MALYCH ALE DOBRYCH I TANICH WARSZTATOW. TO CO ROBIA W AUTORYZOWANYCH PUNKTACH TO PRZECHODZI LUDZKIE POJECIE, PRZYKLAD: pekla mi belka skretna z prawej strony, w Decarze w Warszawie krzykneli mi kilka tysiecy za cala belke. Pojechalem do wsojego mechanika i dokonal naprawy (bez wymiany calej belki) za 1500 zlotych i dodatkowo jescze podniosl mi tyl auta tak ze z tylu to prawie taki wysoki jak Pampa.
NIE ma TO jak KANGUR
1.5 dci 80KM BIAŁY cały obklejony
Warszawa

GG#2068052
Avatar użytkownika
drewniaq
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 28
Dołączył(a): środa, 4 lutego 2004, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

ASO

Postprzez Jaro_Krakow wtorek, 9 listopada 2004, 11:55

czeka mnie teraz wymiana paska rozrzadu - w aso 1100zl , chyba zrobie to w osiedlowym warsztacie koszt ok 400zl
Jaro_Krakow 1.5 dCi 80KM
Avatar użytkownika
Jaro_Krakow
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 99
Dołączył(a): piątek, 5 grudnia 2003, 00:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: ASO

Postprzez yasak wtorek, 9 listopada 2004, 12:33

Ja osobiście robiłem przeglądy w ASO ze względu na książkę serwisową co bardzo mi pomogło w sprzedaży samochodu, uważam też że takie rzeczy jak pasek rozrządu i pompa wodna warto wymienić w ASO. Resztę obsługi wykonywać jak najdalej od ASO.

Pozdrawiam Yasak
Blue Privilege 1,2 16V
Avatar użytkownika
yasak
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 331
Dołączył(a): wtorek, 27 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

pasek rozrzadu w 1.5 dci

Postprzez Jaro_Krakow wtorek, 9 listopada 2004, 12:37

wymiana paska i rolek jest rzecza skomplikowana? jezeli mieliby mi to spartaczyc w jakims warsztacie to moze faktycznie zrobic to w ASO pomimo zawrotnej kwoty 1100zl ?????
Jaro_Krakow 1.5 dCi 80KM
Avatar użytkownika
Jaro_Krakow
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 99
Dołączył(a): piątek, 5 grudnia 2003, 00:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: pasek rozrzadu w 1.5 dci

Postprzez yasak wtorek, 9 listopada 2004, 12:46

Wydaje mi się, że jest to swojego rodzaju pewne zabezpieczenie przed ewentualnymi awariami silnika, inaczej rozmawia się z serwisem jeżeli serwis tego typu jest wykonywany w ASO jest to oczywiście moje zdanie.

Pozdrawiam Yasak
Blue Privilege 1,2 16V
Avatar użytkownika
yasak
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 331
Dołączył(a): wtorek, 27 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez _ONE_ wtorek, 9 listopada 2004, 15:34

Jeżeli nie musisz (gwarancja) to nie rób nic w ASO Renault :!: :!: :!:
Poprostu na rynku są tańsi i zdecydowanie lepsi...
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Alberciak wtorek, 9 listopada 2004, 21:38

Jak zwykle YASAK mądrze gada. A może byśmy tak utworzyli listę dobrych nieautoryzowanych warsztatów. Była już propozycja kiepskich ASO
POZDRAWIAM
_______________________________________
1,5 dCi Privilege
Gwiezdny Pył
Avatar użytkownika
Alberciak
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 368
Dołączył(a): sobota, 22 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa - BEMOWO

Następna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 111 gości