Strona 1 z 2

Różnice między 1,5 dci 80 i 65 KM

PostNapisane: piątek, 24 lutego 2006, 12:06
przez cimek
Witam syćkik po góralsku
Czy ktoś z szanownych wie jakie są róznice pomiędzy torbaczami z silnikiem 1,5 dci 65 a 80 kM
Czy silniki te różnią się tylko oprogramowaniem czy również np. długością przełożeń skrzyni, czy turbo jest to samo i inercooler. Np w Niemczech moc jest sztucznie zaniżana ze względu na podatek.
jak coś wiecie dajcie cynk
może da mi to kilka info co do tuningu lelektronicznego i jego konsekwencji


z uszanowaniwm
ten sam od lat
Cimek

PostNapisane: piątek, 24 lutego 2006, 13:42
przez kavka
Z tego co słyszałem to różnią się tylko tym że 65 nie ma intercoolera a 80 ma . Inni mówią że różnią się jeszcze oprogramowaniem a jak jest naprawde to chyba tylko fabryka wie :wink:
może da mi to kilka info co do tuningu lelektronicznego i jego konsekwencji

Zajżyj do tego wątku http://www.kangoo.schron.pl/modules.php ... 7a055737c6
a jak użyjesz szukaja to znajdziesz jeszcze więcej .

Pozdrawiam

PostNapisane: piątek, 24 lutego 2006, 14:11
przez cimek
powiedz coś o wirusie
jak sie ma w twoim kangoo

PostNapisane: piątek, 24 lutego 2006, 16:25
przez Bullitt
Hejjjjjjjjjj :!:
1.Brak IC.
2. Oprogramowanie.
3. Zmiany w układzie korbowym.

A tuning to zło :lol:
Poszukaj, wszystko w temacie juz chyba zostało powiedziane.

PostNapisane: piątek, 24 lutego 2006, 17:16
przez cimek
no to wszystko wiem
pozostane przy 65 kM
dzięki

PostNapisane: piątek, 24 lutego 2006, 18:29
przez kavka
pozostane przy 65 kM


A tuning to zło Laughing


Nie widzisz ironi w jego głosie :lol: :wink: :lol: :wink: To zło konieczne :wink:

powiedz coś o wirusie
jak sie ma w twoim kangoo

A wirusek spisuje się super . Teraz to chodzi tak jak ma chodzić a i przy spokojnej jeździe spala mniej :wink: Poprostu warto dać te pieniądze za to .

PostNapisane: piątek, 24 lutego 2006, 19:05
przez Bullitt
cimek napisał(a):no to wszystko wiem
pozostane przy 65 kM
dzięki


Zło bo to choroba, chcesz wiecej i wiecej :wink:
Namawiam na programik. Z 65 Kangurów Mechanicznych bedzie troszke ponad 80 i ok 190 Nm

PostNapisane: piątek, 24 lutego 2006, 22:06
przez kavka
Zło bo to choroba, chcesz wiecej i wiecej Wink

Doszedłeś do sedna sprawy :lol: :wink:
Namawiam na programik. Z 65 Kangurów Mechanicznych bedzie troszke ponad 80 i ok 190 Nm

I to już jest całkiem fajna sprawa . Polecam :wink:

PS: A ty Bullit masz jakiegoś dCi , bo coś mi sie kojarzy że ty masz CHT , a tu w podpisie widze D55 :wink: No chyba że na dwa fronty :lol: :wink:

PostNapisane: piątek, 24 lutego 2006, 22:36
przez Bullitt
Bo on od dzisiaj jest wreszcie D 55(nareszcie znaczek doszedł) a dCi sobie w szufladzie leży :lol:

PostNapisane: piątek, 24 lutego 2006, 22:48
przez kavka
Bo on od dzisiaj jest wreszcie D 55(nareszcie znaczek doszedł) a dCi sobie w szufladzie leży Laughing

To tak dla zmylenia przeciwnika , jak na światłach chce wystartować ?? :lol: Niezły sposób :lol: :wink: Każdy widzi 55 a tu fiku miku i kangoorka nie ma :lol: :wink: