Odys napisał(a):Witam,
Czy wie ktoś jakie są różnice w budowie zawieszenia i innych elementów między tymi dwiema wersjami? I czy ewentualnie opłaca się przeróbka zawieszenia w zwykłym Kangoo przy okazji jego naprawy? Mam samochód którym dużo jeżdżę po "nierównościach"

i nawet dość duży standardowy prześwit często okazuje się zbyt mały. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, informacje i pomysły

Pzdrawiam serdecznie
Prześwit 40mm większy, wzmocnione zawieszenie przez co jest naprawdę twardy i trochę "tłucze"/wzmocnione półosie i oczywiście troszkę więcej kosztują wszystkie części / Silnik osłonięty od spodu 2mm blachą dzięki czemu pięknie się nagrzewa zimą i oczywiście osłony przewodów hamulcowych i paliwa
W standarcie koła 14" i wzmacniane opony były
Całkim fajny tylko głośny i troszkę 1,4 jest za mały