Strona 1 z 2

Drgania raz jeszcze!!!!

PostNapisane: poniedziałek, 17 kwietnia 2006, 09:46
przez Vtec
Sprawa wyglada tak:
draga przy hamowaniu pedał hamulca ( nie nie jest to wlączajacy się ABS!!! ) - sa to drgania o duzej częstotliwości i przenoszą się na całą karoserie, dodam ze zjawisko nasila się wraz ze wzrostem prędkości i następowym hamowaniem.
1. wymienilem tarcze i klocki - byly w opłakanym stanie - nic nie pomogło poza skróceniem drogi hamowania
2.koła sa wyważone 2 krotnie przez 2 nie zalezne zakłady oponiarskie
najważniejsze - obecnie sa alusy z oponami - wszystko jezdizło na tym aucie rok temu i nic się nie działo!!!!
P.S.
Oczywiście w trakcie jazdy bez wzgledu na prędkość i hamowanie silnikiem zjawisko nie występuje!!!! :roll: :(
Ma kto jakieś pomysły????
P.S.
przyznaje się ze mialem przez pewien czas dystanse pod tymi felami i był problem z ich wywazeniem bo okazały się deczko krzywe gora/dół
wtedy tez zauwazyłem to upierdliwe zjawisko wiec wywaliłem je ale drga nadal.

PostNapisane: poniedziałek, 17 kwietnia 2006, 10:49
przez branio
Jajowaty(może tylko na święta :D )bęben.
Luz na zacisku.

PostNapisane: poniedziałek, 17 kwietnia 2006, 20:31
przez darecki
A nie ma żadnych luzów na silentblockach,końcówkach , maglownicy??
I jakiej firmy są nowe tarcze?

PostNapisane: wtorek, 18 kwietnia 2006, 11:51
przez misiek288
kiedyś na jakiś lipnych tarczach przejechałem zaledwie 5000km i skończyło się wymianą na Brembo :!:

PostNapisane: wtorek, 18 kwietnia 2006, 20:08
przez Vtec
darecki napisał(a):A nie ma żadnych luzów na silentblockach,końcówkach , maglownicy??
I jakiej firmy są nowe tarcze?


Właśnie nie wiem i jade jutro do machera
tarcze - JURID - ale po ich wymianie dalej drży - no moze troche mniej, lepsza jest tylko skuteczność hamowania ( nawet po rozgrzaniu !! ) :roll:

PostNapisane: wtorek, 18 kwietnia 2006, 20:17
przez zuwik
A może wyszło by to na stacji diagnostycznej? Chociażby kwestia czy to przód czy tył :idea: Podjeżdżasz z kolegą, kolega mówi, że chce kupić auto i prosi o sprawdzenie podstawowych elementów, większość stacji wykona taką usługę za free.

Albo prościej: jak ciągniesz "łapę" są drgania czy nie?

PostNapisane: środa, 19 kwietnia 2006, 14:16
przez Vtec
u machera wyszło na jaw ze gałki drązków sa wypite i maja straszne luzy - więc wymieniłem ale drgania nadal były odczuwalne.
Wpadli na pomysł aby założyć zimowki i.......
drgania znikły jak ręką odją!!!!!!! 8O :D
wychodzi na to ze jest jakiś problem z oponami bo jak pisałem wszystkie są po wyważeniu - teraz bede sprawdzał która - chyba mi z dzień zejdzie jak dotre do tej jednej ( kurde - moze to wszystkie??? )
boje się ze czeka mnie zakup opon...... :?
P.S
z innej beczki - mam mały wyciek z okolic półośki wychodzącej ze skrzyni biegów - ale tu pojade opieprzać ASO.

PostNapisane: środa, 19 kwietnia 2006, 15:50
przez darecki
Vtec napisał(a): mam mały wyciek z okolic półośki wychodzącej ze skrzyni biegów.

Ja też-ale to olewam :mrgreen:

PostNapisane: środa, 19 kwietnia 2006, 19:20
przez _ONE_
U mnie też, z prawej strony, i trzeba wbić nowy simmering na wałku tylko tym razem trochę w innym miejscu, bo wałek może już być wyrobiony.

PostNapisane: czwartek, 4 maja 2006, 20:35
przez jon104
Vtec napisał(a): (...)
z innej beczki - mam mały wyciek z okolic półośki wychodzącej ze skrzyni biegów - ale tu pojade opieprzać ASO.


No i co z tym wyciekiem :( .
Bo u mnie też chyba cóś trochę... :cry:
Jak na razie odpuściłem, ale muszę kontrolować :wink: