Strona 1 z 1

czujnik wlewu paliwa

PostNapisane: sobota, 6 maja 2006, 21:37
przez stawis
Mam problema .....po ostatniej zimie wysiadl czujnik, elektronika dziala, przy wlewie paliwa , obecnie po wyjeciu korka nie blokuje mi prawych przesuwanych drzwiczek .....
Czy mial ktos jush taki przypadek ....
mam czujnik magnetyczny od silownika pneumatycznego , groszowa sprawa , utrudnienie 3eba zdemontowac wlew paliwa i zamontowac dodatkowy przekaznik, chyba ze ktos wpadl na cosik prostrzego,???

a i nie dziala w mojej kangusi automatyczne blokowanie zamkow po ruszeniu , tzn dziala ale po 5 sek wylacza sie ,

PostNapisane: niedziela, 7 maja 2006, 06:32
przez sw
O ile sie nie myle, to serwis wymienia cały moduł z wiązką kabli. To nie magnes, tylko zamontowany pod szybą boczną moduł. Nie wiem po co Ci potrzebne to blokowanie drzwi - przez pół roku (tyle czasu ASO naprawiało) jezdzilem bez i jakoś nie odczułem tego negatywnie.
Trzeba wypiąć biały przewód z modułu i można jeździć dalej bez blokady.

modulik

PostNapisane: poniedziałek, 15 maja 2006, 21:21
przez stawis
hmmm... nio wlasnie troszku nad tym siedzialem i modul jest w porzadku
jak podepne inny czujnik wszystko dziala tylko odwrotnie zamyka drzwi jak zamykam korek a otwiera jak go otwieram , powodem jest czujnikk ktroego uzywam , zwylky magnetyczny na kontaktronie , dziala w polu magnetycznym , wiec do niego musialem zalozyc dodatkowy przekaznik

PostNapisane: poniedziałek, 15 maja 2006, 21:37
przez KiK
a powiecie mi może po co w ogóle blokada prawych przesówanych dzrzwi w momencie otwarcia korka paliwa :?: Bo ja jakoś nie zauważłem by miało to swoją funkcjonalność ...

Kuba

PostNapisane: poniedziałek, 15 maja 2006, 22:04
przez sw
Jak wiadomo na stacji benzynowej wszyscy wysiadają bocznymi przesuwnymi drzwiami po lewej stronie. Szczególnie, gdy zaparkujesz 5cm od dystrybutora. ;) Nie wiem jak u Was, ale u mnie nikt nie wysiada na stacji (zwykle nawet nikogo nie ma), a poza tym cały czas stoję przy wlewie.
Tyle, że jakby tak ktoś otworzył drzwi, to pewnie szkody mogłyby być spore, więc Renault wolało się zabezpieczyć.

PostNapisane: wtorek, 23 maja 2006, 20:55
przez siwy261976
sprawdź biegunowość tego drugiego czujnika może poprosu go odwrotnie podłączyłeś? ale mogę się mylić, tonie jest moja mocna strona :)

PostNapisane: środa, 24 maja 2006, 07:52
przez _ONE_
Odwrotność działania wynika z konstrukcji - NC lub NO

hmm

PostNapisane: piątek, 9 czerwca 2006, 18:52
przez stawis
no wlasnie mam inny czujniczek
bo te ktore posiadam w pracy sa wszystkie NO a nie NC
zwieraja sie po zblizeniu magnesu bo sa kontraktonowe
wiec zrobilem tak jak myslalem po prostu zalozylem tego swojego i dolozylem przekaznik :-)