Strona 1 z 2

Pomocy, stuki przy skręcaniu i szarpanie przy ruszaniu

PostNapisane: wtorek, 13 czerwca 2006, 19:43
przez bajero
Witam, jestem tu nowy, jakiś czas temu nabyłem kangura 1,4 RN '99, ostatnio w trakcie skręcania i przyśpieszania jednocześnie, wydaje dziwne rytmiczne stuki, dzieje się tak głównie w trakcie skręcania w lewo. Mój kangur zaczął również szarpać przy ruszaniu, na początku sporadycznie, obecnie mniej lub więcej ale prawie za każdym razem. Pragnę nadmienić że prawie całe zawieszenie z przodu jest nowe, wymieniłem też ostatnio lewą półoś, pomogło na około dwa dni dzisiaj wrócił do norm, na początku zaczął tylko stukać, a teraz z powrotem stuka i szarpie. Pomocy nie mam pojęcia co to może być i czy stuki mają związek z szarpaniem. POMOCY.

Równocześnie jeżeli mogli byście mi podać jakiś dobry i sprawdzony warsztat w Łodzi to byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów

PostNapisane: wtorek, 13 czerwca 2006, 19:53
przez dempsej
Moze teraz czas na prawa :wink:
Mam glupie pytanie, ale... manszete tez wymienili razem z polosia?

PostNapisane: wtorek, 13 czerwca 2006, 19:54
przez MarcinT
Tę półoś wymieniłeś oczywista razem z przegubem :?:

PostNapisane: wtorek, 13 czerwca 2006, 20:14
przez KiK
bajero ... to Ty z Łodzi jesteś :?: :?: No to kolego bierzemy Cię pod nasze skrzydła :lol: Po pierwsze uzupełnij dane w profilu i zrób sobie siga ... takie tam dane na temat kangoorka - pomagają niejednokrotnie w roziwązaniu jakiegoś problemu :)
Później odwiedź dział Jestem tu nowy i napisz nam coś o sobie 8)

A w powyższej sprawie odezwij się do mnie na gg: 7711388 :lol:

Kuba

PostNapisane: wtorek, 13 czerwca 2006, 20:31
przez branio
Pewnie nas bajerujesz :)
Tak napiszę- przegub.

PostNapisane: wtorek, 13 czerwca 2006, 21:55
przez skarb
Warsztat dobry jest jak jedziesz z Łodzi do Pabianic w Ksawerowie. Jadąc od Łodzi po lewej stronie. Jest duża reklama specjalizacja Renault. Kolesie to byli mechanicy z Jaszpolu i mają pojęcie. Jak coś to pisz i pytaj. Pozdrawiam ziomala z naszego miasta Łodzi co tramwaj bez kunia chodzi.

PostNapisane: wtorek, 13 czerwca 2006, 21:57
przez skarb
A i ja obstawiam KOŃCÓWKĘ DRĄŻKA STABILIZATORA (NIE MYLIĆ Z KOŃCÓWKĄ DRĄŻKA KIEROWNICZEGO) - miałem tak kiedyś identycznie w escorcie.

PostNapisane: środa, 14 czerwca 2006, 05:48
przez bajero
witam ponownie i juz odpowiadam:

półoś wymieniłem oczywiście razem z przegubami,oboma i manszetami inaczej nie występują, kupiłem całą i nową w sklepie

wymieniłem lewą bo jak słyszałem że jeżeli stuka przy skręcaniu w lewo to walnięty jest lewy przegub zewnętrzny (przy skręcaniu w lewo, lewe koło jest bardziej obciążone i wtedy słychać stuki - dla mnie to ma sens)

ogólnie dziękuje za odzew, na gg odezwę się tylko jak będę miał czas

pozdrawiam

PostNapisane: środa, 14 czerwca 2006, 06:59
przez _ONE_
Jak hałasuje przy skręcie na lewo to będzie prawa półoś (przegub) i odwrotnie :(

PostNapisane: środa, 14 czerwca 2006, 07:03
przez MarcinT
Moim zdaniem przy skręcie w lewo mocniej obciążone jest prawe koło.
Przy ostrym skręcie prędzej zdejmie z felgi prawą oponę niż lewą :lol: