Strona 1 z 1
dusi sie kangur 1,4

Napisane:
czwartek, 22 czerwca 2006, 06:40
przez brachu_@poczta.onet.pl
Pomozcie. Kangor byl juz 2x w serwisie. Przy drugim podejsciu wymienili wszystkie czujniki, tlumik, katalizator i qpa. Motor przyspiesza tylko ciezko i nierownomiernie. Najgorzej jest na nizszych obr. Kiedy juz wkreci sie na wyzsze, zaczyna dopiero ciagnac. Rozkladam rece!
Pozdrawiam
brachu

Napisane:
czwartek, 22 czerwca 2006, 17:53
przez AdiK
Tylko szaman tu może pomóc bo my nie potrafimy odgadywac o jaki silnik chodzi.

Napisane:
czwartek, 22 czerwca 2006, 20:36
przez MarcinT
AdiK napisał(a):Tylko szaman tu może pomóc bo my nie potrafimy odgadywac o jaki silnik chodzi.
Przeca napisał, że dusi się 1,4
Mój 1,4 nierównomiernie przyspiesza przy starcie jakby go coś przytrzymywało za łapy ale narazie kojarzę to z pękniętym kolektorem nie chcąc słyszeć o żadnych inwestycjach

cd...

Napisane:
piątek, 23 czerwca 2006, 09:05
przez brachu
Auto stoi juz w drugim warsztatcie Renault. W pierwszym wymienili wszystkie czujniki, swiece, cewke, uklad wydechowy wraz z katalizatorem i cos tam jeszcze. Nie maja pojecia co jest. Sprawa ucicha po wyczyszczeniu pamieci autoadaptacji ale po przejechaniu kilkuset km duszenie powraca jak bumerang. Nie wiem tylko czy zmieniali soft centralki wtryskowo-zaplonowej. Zadzwonie i zaproponuje taki manewr. Kangur muli sie tak juz od bardzo dawna i w sumie dopiero teraz zdecydowalismy sie cos z tym zrobic. Jak na razie kazdy rozklada rece. W naszej firmie jezdzi jeszcze kilka Kangurow i w niektorych z nich pokazuja sie podobne objawy ale nie zawsze. No nic, bede informowal o dalszych pracach i rezultatach.
Pozdrawiam
brachu
Dusi sie 1.4

Napisane:
czwartek, 27 lipca 2006, 18:48
przez hubertl
Witaj Kolego.
Tak czytam i myslę ze mam identyczny problem. Ciekawy jestem czy objawy są podobne:
- "mulenie" następuje tylko przy mocno rozgranym silniku i raczej przy wyższych temperaturach zewnętrznych ?
- silnik ma problemy z wkręceniem się na wyższe obroty?
- najcześniej jak chwile postoisz w korku masz wrażenie jak ruszasz ze ktos przypial ci lawete z tylu ?
Ja ma takie objawy w swoim 1.4rn '2000
Rwe juz wlosy z glowy bo gamonie w Jaszpolu juz i nawet rozrzad wymienili po 20tys. i g... pomoglo. Jezdze po wielu serwisach ale wszyscy rozkladaja rece - zadnych logow - pacjent symulant - i wszyscy patrza na mnie jak na wariata.
Ostatnio bylem u troche madrzejszego mechanika - cmokal wzdychal ale w koncu powiedzial ze to prawdopodobnie czujnik temperatury powietrza zasysanego (temp wg niego powinna byc ok 30-32C a u mnie pokazuje 57-60C). Niestety nie mialem ostatniu czasu zeby to sprawdzic. Moze Ty wymieniales ten czujnik ?
HubertL
Kangoo 1.4RN '2000
Dusi sie 1.4

Napisane:
czwartek, 27 lipca 2006, 18:53
przez hubertl
Kolego jeszcze raz ja. Jak wyslalem przypomnialo mi się jeszcze jedno. Mialem kiedys malucha jak sie rozgrzewal silnik to prawi gasl. Wiesz co bylo - kondensator przebijal przy wysokich temperaturach do masy i spadała energia iskry.
Moze tutaj tez nastepuje uplywnosc energi iskry (tylko w mniejszym stopniu).
Moze Ci szpece wiedza gdzie w kangurach sa kondensatory bo ja nie znalazlem na cewce zaplonowej (fakt ze szukalem 2 minuty). Moze to bedzie jakis trop.
Pozdrawiam
HubertL

Napisane:
czwartek, 27 lipca 2006, 21:42
przez Gość
kondensatorów nie ma w ¿adnym kangoo.czy kto¶ sprawdzi³ sondê lambda?chodzi nie ofakt czy dzia³a tylko o szybko¶æ reakcji sondy.czêsto reaguje z opó¼nieniem i to jest przyczyna mulenia
Dusi sie 1.4

Napisane:
piątek, 28 lipca 2006, 14:25
przez hubertl
Kolego czy moglbys wskazac ktory z parametrow na diagnostyce za to odpowiada, czy da sie to jakos sprawdzic jednoznacznie ?
Pozdrawiam
HubertL
Kangoo 1.4RN ' 2000