Strona 1 z 1

Tylne zawieszenie

PostNapisane: wtorek, 29 sierpnia 2006, 17:13
przez waldekjr
Wymieniłem lewy drążek skrętny tylnego zawieszenia i po tej robocie lewa strona siedzi około czterech cm niżej. Czy jest jakaś regulacja na drugim drążku z tej samej strony, żeby podnieść zawieszenie do góry?

PostNapisane: wtorek, 29 sierpnia 2006, 21:30
przez KiK
Wszystko zależy który drążek wymieniałeś. Z tego co podejrzewam to pękł Ci drążek skrętny i na nim powinieneś dokońać regulacji. Regulacji możesz dokonać przekręcając drążek o 1 - 2 ząbki. Możesz mi jeszcze tylko powiedzieć co za specjalista robił Ci wymianę drązka nie ustawiając odpowiednio wysokości :?: :?:

Kuba

odp do KiK

PostNapisane: środa, 30 sierpnia 2006, 18:05
przez waldekjr
Drążek wymieniałem sam. Włożyłem go dokładnie tak samo jak był stary.
Na tym drążku nie da się zrobić regulacji bo nie jest on osią obrotu.
Wydaje mi się, że reguluje się na tym drugim drążku, tylko przedtem chciałbym się kogoś poradzić, żeby nie potrzebnie się nie narobić.
Może ta różnica wynika z tego, że nowy drążek jest pełny, a stary rurkowy. Moja torba jest z 1999r 1.2 RN żółciutka
Dzięki za zainteresowanie


Waldek

Re: odp do KiK

PostNapisane: czwartek, 31 sierpnia 2006, 12:43
przez PanKot
waldekjr napisał(a):Drążek wymieniałem sam. Włożyłem go dokładnie tak samo jak był stary.
Na tym drążku nie da się zrobić regulacji bo nie jest on osią obrotu.
Wydaje mi się, że reguluje się na tym drugim drążku, tylko przedtem chciałbym się kogoś poradzić, żeby nie potrzebnie się nie narobić.
Może ta różnica wynika z tego, że nowy drążek jest pełny, a stary rurkowy. Moja torba jest z 1999r 1.2 RN żółciutka
Dzięki za zainteresowanie


Waldek


Mimo, że nie jet osią obrotu też powinien być wstępnie napięty.
Resztę robisz (tak jak piszesz) na drążku który jest osią obrotu.
Skoro założyłeś pełny to będziesz miał różną chrakterystyke pracy na stronach.
Nikt Ci nie powie, czy o ząbek czy dwa, to trzeba ustalić doświadczalne.
U mnie łatwiej było opuścić drugą stronę niz robiona podnieść więc zdecydowałem aby było niższe zawieszenie.
Ładunków nie wożę, w terenie nie jeżdżę a prywatnie mi to nie przeszkadza. To nie Pampa.
Mam chyba najniżeszego kangoora w klubie.
Na zlocie był najniższy.

Re: odp do KiK

PostNapisane: czwartek, 31 sierpnia 2006, 12:49
przez Bullitt
PanKot napisał(a):Mam chyba najniżeszego kangoora w klubie.
Na zlocie był najniższy.


Tjun pełnom gembom :wink: A serio, to chciałbym miec takiego niskiego...

Re: odp do KiK

PostNapisane: czwartek, 31 sierpnia 2006, 12:51
przez Bullitt
waldekjr napisał(a):Może ta różnica wynika z tego, że nowy drążek jest pełny, a stary rurkowy.


Nie mozesz mieć rożnych drążków. Po obu stronach musza byc o identycznej charakterystyce.

PostNapisane: czwartek, 31 sierpnia 2006, 16:01
przez waldekjr
Chyba jednak najpierw spróbuję podregulować wysokość zawieszenia, a dopiero potem ( jeśli to nie przyniesie efektu ) wyłożę kasę na drugi drążek. Chociaz tani nie jest, a używki nie zaryzykuję :wink:

PostNapisane: czwartek, 31 sierpnia 2006, 16:41
przez PanKot
Słuszna decyzja :!: