Strona 1 z 2
wtrysk gazu do kangoo 1.4 (75KM) '99r

Napisane:
piątek, 9 marca 2007, 18:54
przez siwy261976
Proponujemy Sekwencyjny Wtrysk Gazu
w skład instalacji wchodzi reduktor Genius
Komputer Sequent
listwa wtryskiwacze elektrozawory wielozawór zbiornik okablowanie
przełacznik filtr fazy lotnej i ciekłej
Koszt instalacji to 3600PLN
Co o tym sądzicie? kangórek 1,4 125kkm 99r. warto czy nie warto, może ma ktosik takie cóś (to jak mu to działa?) Może inne propozycjie
Ci co sa z okolic Szczecina - jakie zakłady polecają a jakie odradzają?

Napisane:
piątek, 9 marca 2007, 19:23
przez branio
ZA 3200 powinneś znaleść to samo.
Ale wszystko zależy od fachowości zakładu.

Napisane:
piątek, 9 marca 2007, 20:50
przez zuwik
A opłaca się? Od 1999 125kkm to mało. Nie lepiej conieco podreperować/stjuningować za tą kasę?

Napisane:
piątek, 9 marca 2007, 22:33
przez Lucass
Koszt instalacji zwraca się po niecałych 20 kkm. Myślę, że warto. A za 3200 sam zakładałem w lipcu ub. roku sekwencję.
Nie mam zastrzeżeń co do dynamiki i ogólnie działania instalacji, choć zdarza się że przy zimnym silniku w momencie przełączenia następuje szarpnięcie lub nawet silnik gaśnie. Jeszcze 2 tys i przegląd. Jakoś dojeżdżę.
A co do tematu ankiety - co tanie to drogie - ta zasada niestety sprawdza się zawsze.
gaz do 1,4 - 1999 r.

Napisane:
sobota, 10 marca 2007, 08:52
przez Izasebek
Witam serdecznie!
Postaram się troszeczkę pomóc w decyzji i zwrócić uwagę na pewne sytuacje, z którymi ię borykaliśmi i borykamy nadal.
Posiadam instalację BRC Just Heavy założoną w roku 2003 do Kangórka 1.4 rocznik 1999, przebieg w chwili założenia 106500 km - obecnie 180.000 km. Decyzja o założeniu nie była łatwa, ponieważ koszt wyniósł 3849,99 zł!. Miała to być idealna instalacja do Naszego samochodu z wtryskiem - podobo uzgadniane z producentem itp...., Od momentu złożenioa okazało się, że samochodzik przy praktycznie każdej próbie ruszenia gasł (horror przeżywaliśmy na każdym skrzyżowaniu), w warsztacie regulowali, regulowali..... i dalej to samo. Przy próbie wciśnięcia gazu samochód dostawał (i nadal dostaje) tzw. doła i po chwili wchodzi na obroty. Wrażenie było takie jakby dostawał lewe powietrze,w warsztacie lepiej wiedzą więc wymienili centralę, silnik krokowy oraz naciągneli Mnie na Polaryzator Routa Fonica (który nic nie dał a kosztował 100 Zł). W warsztacie jak Mnie widzieli to nie mogłem nikogo zastać. Dopiero po dwóch latach będąc na wczasach w Rabce trafiłem do mechanika, który USTAWIŁ tak, że przestał gasnąć (bo z przerażeniem wyobrażałem sobie jazdę po górach). Firma BRC Czakram z Tarnowa, do której się zwróciliśmy telefonicznie o pomoc (byliśmy niedaleko, a instalacja na gwarancji) zbyła nas - odsyłając do warsztau, który montował instalację. Na szczęście gwarancja wygasła, a przeglądów nie trzeba był robić w autoryzowanej stacji (dodam, że były robione co 10.000 km) w ciągu 1,5 roku - 4.
W chwili obecnej nauczyliśmy się jeżdzić z "dołami" przy ruszaniu ale parę praktycznych uwag:
- lewe powietrze ( w naszym przypadku zapomnieli założyć uszczelki pod kolektorem) - trzeba pilnować dokręcenia śrub kolektora, lubią się poluzować i ciągnie powietrze dołem,
- przewody wysokiego napięcia - moja instalacja gazowa - bardzo czuła na przebicia (orginalne przewody kosmicznie drogie), kupuje te z indeksem pow. 190 oC, z niższym w moim przypadku nie sprawdziły się,
ciąg dalszy do poprzedniego postu

Napisane:
sobota, 10 marca 2007, 09:02
przez Izasebek
- świece - po wielu próbach zakupiłem na jakiej stacji Nasze Iskry i skończyły się problemy z "falowaniem" obrotów,
- chyba najważniejsze gaz - zacząłem kupowanie gazu w jednym miejscu lub w tej samej sieci - odpukać samochodzik jeżdzi w miarę normalnie tzn ma Doły przy ruszaniu ale nie takie, że od razu gaśnie.
Podsumowanie - radzę dobrz sprawdzić warsztat, który ma zakładać instalcję. Bo samochód ma jeżdzić a nie stać na warsztacie. Dopytał bym się o możliwość wymiany kolektora na metalowy i założenia tańszej (nie koniecznie gorszej) instalacji wolnossącej. Z sekwencji podobno do Naszego autka powinna być być zainstalowana Fly Sequent - ale może wypowie się ktoś, kto ją ma zainstalowaną.
Pozdrawiamy i życzymy szerokiej drogi
Seba.

Napisane:
sobota, 10 marca 2007, 09:17
przez Lucass
dla zainteresowanych pogłębieniem tematu
http://www.carmax.strefa.pl/

Napisane:
sobota, 10 marca 2007, 10:18
przez Wiz
Tak sobie czytam i dochodze do wniosku ze DIESEL POWER


Napisane:
sobota, 10 marca 2007, 13:53
przez Masaccio
Wiz napisał(a):Tak sobie czytam i dochodze do wniosku ze DIESEL POWER

Chyba masz rację, następny mój samochód będzie w dieslu


Napisane:
sobota, 10 marca 2007, 14:26
przez Lucass
Jak mnie będzie stać na nowego to kto wie...
Bo to wchodzenie na obroty benzyniaka to mogłoby być szybsze.
Choć jak myślę o kosztach eksploatacji to nachodzą mnie wątpliwości
