Problemy z zasilaniem --> wiekszy alternator ??

Witam po dlugiej przerwie.
Jako ze mam juz dosc siadania napiecia w instalacji, rozladowywania akmulatora itd. spowodowane poborem z wzmaczniacza CA chce podzialac dosc radykalnie i wrzucic wiekszy alternator.
Bylem pewny iz w serii 1.4 (1999) bedzie jakis maly alternatorek, ktory jest powodem wszystkich klopotow. Wywnioskowalem tak po seryjnym 28Ah akmulatorze jaki byl w aucie (obecnie woze 55Ah), tak wiec bylem pewny ze jest max 35 amperowy alternator.
Szukalem na allegro i z tego co znalazlem wychodzi ze do kangoo 1.4 sa standartowe 75A Valeo!! I sie pogubilem.. Ma ktos moze jakies dane dotyczace montowanych do 1.4 alternatorow i czy wymianial ktos na wiekszy z jakiegos innego modelu by pasowalo.
Uprzedzam ze wina nie jest cienki kabel - wymienilem przy zmianie wzmaka z 10mm^2 na 35mm^2 i dalej sa spaki napiecia przy mocnym basie..
Nawet przy mocniejszym przyduszeniu hamulca na postoju czy otwieraniu szyb to swiatla mijania wyraznie slabna..
Jako ze mam juz dosc siadania napiecia w instalacji, rozladowywania akmulatora itd. spowodowane poborem z wzmaczniacza CA chce podzialac dosc radykalnie i wrzucic wiekszy alternator.
Bylem pewny iz w serii 1.4 (1999) bedzie jakis maly alternatorek, ktory jest powodem wszystkich klopotow. Wywnioskowalem tak po seryjnym 28Ah akmulatorze jaki byl w aucie (obecnie woze 55Ah), tak wiec bylem pewny ze jest max 35 amperowy alternator.
Szukalem na allegro i z tego co znalazlem wychodzi ze do kangoo 1.4 sa standartowe 75A Valeo!! I sie pogubilem.. Ma ktos moze jakies dane dotyczace montowanych do 1.4 alternatorow i czy wymianial ktos na wiekszy z jakiegos innego modelu by pasowalo.
Uprzedzam ze wina nie jest cienki kabel - wymienilem przy zmianie wzmaka z 10mm^2 na 35mm^2 i dalej sa spaki napiecia przy mocnym basie..
Nawet przy mocniejszym przyduszeniu hamulca na postoju czy otwieraniu szyb to swiatla mijania wyraznie slabna..