Strona 1 z 2

Nie równe obroty na luzie 1.4 1998

PostNapisane: wtorek, 13 marca 2007, 23:03
przez peter321
Mam pytanie co może być powodem nie równych obrotów
na luzie gdy silnik jest zimny czy ciepły silnik drżyi na gazie i benzynie wiem wiem prześmiewcy powiedza ze to oznaka życia silnika :) u mnie jednak to jest
wyczywalne az na dzwigni zmiany biegów
przegazówka schodzi z obrotów i znów drży
świece filtry wymienione zawory wyregulowane
Straciłem pomysły gdzie szukać i czego

Peter321
Kangoor Kolor J (pomaranczowy) 1.4 8v 1998r. LPG sekwencyjna

PostNapisane: środa, 14 marca 2007, 07:45
przez MK
Silniczek krokowy - do czyszczenia lub wymiany (raczej wystarczy czyszczenie).

PostNapisane: środa, 14 marca 2007, 07:54
przez _ONE_
tak jak pisał MK sprawdź silnik krokowy
warto sprawdzić też poduchy
filtr paliwa też wymieniony :?:
sprawdź czy przy otwartym zbiorniku wyrównawczym nie puszcza baniek :x

PostNapisane: środa, 14 marca 2007, 13:54
przez peter321
Silniczek krokowy był czyszczony (po wykreceniu nie był brudny)
Filterki paliwa powietrza czyste wymienione
Świece wymienione zawory wyregulowane
NAtychmiast po odpaleniu trzyma równo obroty po ułamku sekundy minimalnie schodzi z obrotów i chodzi nie równo.

Byłem w Toruniu w ASO zresetowali kompa wgrali oprogramowanie na nowo 100,- może minimalnie obroty sa rowniejsze ale raczej bez zmian
Nie wiem gdzie szukac przyczyny

Może koledzy benzynowcy mieli podobne problemy?

PostNapisane: środa, 14 marca 2007, 14:06
przez peter321
Bombelków nie puszcza (odp.post wyzej)

Silnik ładnie ciagnie jak dla mnie 75 kucyków (jezeli wszystkie zyja :) )
jest w sam raz autko cieżarów nie wozi tylko rodzine mnie i jamnika :)

Spalanie 8.5 benzyny trasa przy 110_130km/h
9.5 miasto
Moze ta nierowna praca odbija sie na spalaniu?
Bo szarpniec kichniec przydławien w trakcie jazdy niet.

PostNapisane: środa, 14 marca 2007, 14:12
przez _ONE_
Poduchy sprawdziłeś :?: Przy tym roczniku mogą być już wywalone. Czy jak dodajesz minimalnie gazu to szarpanie ustaje?

PostNapisane: środa, 14 marca 2007, 21:09
przez peter321
Silnik ewidentnie pracuje nie rowno pamietam ze kiedy mialem taka przypadłosc z poduszkami w golfie kiedy stałem lub jechalem to silnik latał
nawet biegi wchodzily cieżko
tutaj w kangoorze silnik na wolnych jak by przechodził go dreszcz
szkoda ze nie mozna tu wstawic pliku moze by to cos powiedziało
Pisaliscie o silniku krokowym czy ktos wymieniał takowy ponieważ.......
..... bardzo mnie to interesuje odpiszcie prosze

PostNapisane: środa, 14 marca 2007, 21:18
przez siwy261976
sprawdź kable zapłonowe czy nie ma przebicia, potem do sprawdzenia cewka ale raczej jest dobra, (choc może za często wypada zapłon)wszystkie ważniejsze czujniki i wtyczki do nich jeśli to nie pomoże to może jest to przyczyna nierównomiernego zużycia gładzi, pierścieni itd po prostu duży przebieg :)
moze gdzieś na kolektorze łapie minimalnie lewe powietrze

PostNapisane: środa, 14 marca 2007, 21:20
przez _ONE_
Czyściłem i wymieniałem i czyściłem :lol:

PostNapisane: środa, 14 marca 2007, 21:21
przez siwy261976
przy okazji peter jaką masz instalkę i ile to kosztowało, jak dlugo jej używasz?