Pad³ mi silnik w Kangurku

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Pad³ mi silnik w Kangurku

Postprzez Andrzej D czwartek, 15 marca 2007, 14:11

Ludzie czy to jest mo¿liwe aby w 3 letnim Kangurku pad³ silnik? Auto serwisowane. Prawid³owo i terminowo robione przegl±dy. Tankowany tylko w jednej sieci stacji. Co zrobiæ w takiej sytuacji? Remont kosztuje krocie. Czy kto¶ wie czy w takim wypadku dzia³a rêkojmia? gg 4308244
Andrzej D
 

Postprzez _ONE_ czwartek, 15 marca 2007, 14:14

Jaki silnik, przebieg i co padło?
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Adrzej D czwartek, 15 marca 2007, 15:36

przebiek ok 170 000 km, pad³y t³oki i tuleje
Adrzej D
 

Postprzez _ONE_ czwartek, 15 marca 2007, 15:39

Jaki silnik :?:
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez branio czwartek, 15 marca 2007, 15:47

Nie kombinuj kupuj " nowy" silnik.
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Gość czwartek, 15 marca 2007, 16:03

sorki 1461 cm dci
Gość
 

Postprzez Andrzej D czwartek, 15 marca 2007, 16:05

Z kupnem "nowego" te¿ jest problem. No chyba ¿e mogê liczyæ na jakie¶ namiary?
Andrzej D
 

Postprzez akagi czwartek, 15 marca 2007, 16:48

Adrzej D napisał(a):przebiek ok 170 000 km, padły tłoki i tuleje


jak to padły ? co się dzieje i skąd te wnioski ?
Avatar użytkownika
akagi
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 107
Dołączył(a): sobota, 15 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: sinsiti

Postprzez Andrzej D czwartek, 15 marca 2007, 17:03

tak swierdzili fachowcy: "W czasie jazdy posz³a turbina i zassa³a olej z silnika. W wyniku czego przytar³o t³oki i tuleje cylindryczne" Efekt porysowane tuleje i brak kompresji na 2 garnkach
Andrzej D
 

Postprzez darecki czwartek, 15 marca 2007, 17:40

No niestety tak dzieje się w dieslach i nie ma znaczenia że serwisowane.
Turbina pada czasem i po 50kkm tylko przeważnie wcześniej zaczyna się pocić-pierwszy objaw padającego uszczelnienia. Jak zassie olej to przy tym stopniu sprężania nie ma miejsca na "ściśniecie" i przeważnie korbowody wychodzą bokiem (ciecz jest jednak mniej ściśliwa niż powietrze :wink: ) Tak , że przytarcie na dwóch garach to i tak małe straty , ale oczywiście współczuje.
było:kangoo 1.4 lpg 2001
jest:kangoo 1.5 dci 2011
darecki
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 474
Dołączył(a): poniedziałek, 28 marca 2005, 23:00
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów

Następna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron