Strona 1 z 1

Regulowanie metod± silniczkow± i ... masakra !

PostNapisane: sobota, 24 marca 2007, 17:02
przez Nowy Australijczyk
Panowie ! jako wielki fan samochodu Renault Kangoo mam nie z nim a z sob± urwanie g³owy ( czy to normalne jak na posiadacza kangoora ?) Przednie lampy po 8 latach u¿ytkowania dziwnie zasz³y nalotem, zakurzy³y siê :-( od wewn±trz :-) ! Kolega uderzy³ i dosta³ nowe lampy aleeee mia³ je cudownie eleganckie :-) A ja ... ? Postanowi³em rozkrêciæ i wyszorowaæ :-) Efekt wszystko na miejscu i czy¶ciutkie jak nowe, ¿ony p³yn na kamieñ siê skoñczy³ - by³a afera ale co tammm :-) Kiedy ju¿ za³o¿y³em i zapali³em lampy to ... jedna na silniczkach w górê a druga w dó³ :-( . Czy kto¶ to kiedy¶ regulowa³ ? KOSZMAR ! I kto czy¶ci lampy od ¶rodka ??!!!??

PostNapisane: niedziela, 25 marca 2007, 09:23
przez sw
Stawiam na odwrotny montaz silniczka lub kabli. Przynam, ze nie patrzylem jak to jest zamontowane, ale skoro taki objaw, to duze prawdopodobienstwo takiej przyczyny.

PostNapisane: niedziela, 25 marca 2007, 13:55
przez Lucass
Przede wszystkim sprawdź to o czym pisał sw
A czyszczenie reflektorów od wewnątrz wcale nie jest takie bez sensu.
Kurz osiadający na wewnętrznej powierzchni szkła i odbłyśniku potrafią mocno zredukować ilość światła :idea: Im mniej szczelna obudowa tym częściej należałoby go czyścić.