Strona 1 z 6
Silnik się grzeje

Napisane:
czwartek, 26 kwietnia 2007, 13:50
przez czubcia
Tak krótko.
W czasie jazdy jest OK.
Problem zaczyna się w korkach.
Wentylator podpiety na krótko działa.
Duży obieg otwiera się.
Przekażnik przy akumulatorku OK.
Po zagrzaniu silnika aż do momentu w którym zapala sie kontrolka i podaniu na krótko masy na przekażnik wentylator załącza sie.
Pytanie:
Skąd przekaznik dostaje mase? Gdzie idzie ten pomarańczowy cieńki kabelek podający masę na przekażnik. Wchodzi do głównej wiązki, ale gdzie go dalej szukać?
Będę wdzieczny za wskazówki, zwłaszcza tych klubowiczów mających dostęp do schematu elektrycznego.

Napisane:
piątek, 27 kwietnia 2007, 15:16
przez czubcia
Grad pomysłów widzę.
No tylko mi nie mówcie niczego w style
"jedz do serwisu"
Wiem że ładna pogoda za oknem rozleniwia,
ale niech no który zagladnie do schematu.
Temperaturki coraz wyższe, zaczynam sie bać.

Napisane:
piątek, 27 kwietnia 2007, 15:52
przez AdiK
Czyżby czujnik.

Napisane:
sobota, 28 kwietnia 2007, 06:12
przez czubcia
AdiK napisał(a):Czyżby czujnik.
A który to?
Ten na chłodnicy odpada.
Jest pewnie jakiś na silniku, tylko nie wiem który to, gdzie go szukać?
Ciekawostka:
po włączeniu ogrzewania na full, temperatura rośnie znacznie wolniej, można powiedzieć że praktycznie nie wzrasta.
Tylko kto wytrzyma w te upały z ogrzewaniem na full.

Napisane:
sobota, 28 kwietnia 2007, 12:53
przez kavka
Ciekawostka:
po włączeniu ogrzewania na full, temperatura rośnie znacznie wolniej, można powiedzieć że praktycznie nie wzrasta.
Tylko kto wytrzyma w te upały z ogrzewaniem na full.
To akurat normalne bo odbierasz ciepło z nagrzewnicy a co za tym idzie z silnika ...


Napisane:
niedziela, 29 kwietnia 2007, 12:21
przez dominik

Napisane:
piątek, 4 maja 2007, 17:27
przez czubcia
Sprawdziłem a nawet wymieniłem czujnik temperatury przy termostacie. Wywaliłem 60 zł i bez zmian.
Tak już tylko dementując informacje z innego wątku. W moim modelu
kostka czujnika temperatury przy termostacie jest czarna a nie zielona jak gdzieś ktoś napisał.
Czujnik ma 4 piny, a nie 3 jak ktoś napisał.
Jednym słowem nadal jestem w punkcie wyjścia. Pokręciłem przy tej instalacji cały dzień i nic.
Dobrzy ludzie - pomocy. Zaglądnijcie do schematu, albo co lepiej podeślijcie mi go.

Napisane:
piątek, 4 maja 2007, 17:34
przez Masaccio
Nie masz już czasem dostępu do torby?

Napisane:
piątek, 4 maja 2007, 18:29
przez czubcia
Jeszcze nie dostąpiłem tego zaszczytu.

Napisane:
piątek, 4 maja 2007, 21:34
przez dominik
Pomału, przy termostacie są trzy czujniki i trzy kostki, jaka wersja auta, bo to jest ważne gdzie szukać.