Drgające szyby kierowcy i pasażera-dźwiek przy zamykaniu

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Drgające szyby kierowcy i pasażera-dźwiek przy zamykaniu

Postprzez peter321 poniedziałek, 7 maja 2007, 22:18

Szybki mam elektrycznie sterowane
kiedy sa zamkniete jest miodzio
ale kiedy je lekko uchylę powyżej 110-120km/h widac jak szybki
drgaja falują do wewnątrz na zewnątrz kabiny
No i zamykając drzwi kiedy uchylone pozostają szybki
słysze denerwujący brzęk lużnej szyby
czy cos sie wyrobiło wewnatrz drzwi- jakieś prowadnice gumki uszczelki czy przystepująć do naprawy trzeba wyposażyć sie w fabryczyne elementy jakie?
żeby dostac sie do drzwi wykrecam śrubę w miseczce uchwytu
śruby kieszeni na mapki ponizej i .......... jak zdjąć wykladzie plastikowa
drzwi zeby jej nie połamać czy ona jest tez mocowana na klipsy czy na masę klejącą?
Proszę o podpowiedz w czym jest problem z tymi szybami
Peter321@wp.pl
Kangoor Kolor J (pomaranczowy) 1.4 8v 1998r. LPG sekwencyjna
Avatar użytkownika
peter321
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 105
Dołączył(a): niedziela, 28 stycznia 2007, 00:00

Postprzez byczek wtorek, 8 maja 2007, 06:18

Wykładzina jest przyklejona i po wykręceniu wkretów trzeba ją oderwać. Najlepiej zacząć od narożnika i powoli (ale zdecydowanie) odrywać, pomagajac sobie ostrzem (ja użyłem tzw.noża szewskiego) do rozcinania warstwy masy klejącej i tak, powoli...powoli ... do końca. Pozostałości masy na elementach nie usuwać (i nie zanieczyścic) bo wykładzina da się ponownie przykleić bez uzycia nowego "lepiszcza" :)
---------------------------
D55 ; 1.9D ; FQ8-662
Avatar użytkownika
byczek
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 20
Dołączył(a): sobota, 10 marca 2007, 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Demol wtorek, 8 maja 2007, 07:25

Witam,
Prawdopodobną przyczyną jest wypadnięcie "uszczelki" w prowadnicy pionowej szyby. Przerabiałem to samo, tak jak kolega "Byczek" poinstruował proponują zdjąć boczną tapicerkę i sprawdzić. U mnie uszczelka leżała na spodzie drzwi, po wsadzeniu jej z powrotem w metalową prowadnicę stukot znikł.
Pozdrawiam Demol.
Avatar użytkownika
Demol
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 55
Dołączył(a): niedziela, 3 września 2006, 23:00
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez peter321 wtorek, 8 maja 2007, 12:38

Demol napisał(a):Witam,
Prawdopodobną przyczyną jest wypadnięcie "uszczelki" w prowadnicy pionowej szyby. Przerabiałem to samo, tak jak kolega "Byczek" poinstruował proponują zdjąć boczną tapicerkę i sprawdzić. U mnie uszczelka leżała na spodzie drzwi, po wsadzeniu jej z powrotem w metalową prowadnicę stukot znikł.
Pozdrawiam Demol.


Nie chce tej wykładziny połamać
czy ona jest przyklejona tylko na obwodzie czy po całośći?
trzyma sie jak przyspawana :) pod nią jest jeszcze folia?
Rozumiem ze te uszczelki sa dwie na bokach szyby?
powinno sie ją przykleić, posmarować żeby gładko chodził i nie wypadała.Moze masz foto jak to wygląda od srodka
Peter321@wp.pl
Kangoor Kolor J (pomaranczowy) 1.4 8v 1998r. LPG sekwencyjna
Avatar użytkownika
peter321
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 105
Dołączył(a): niedziela, 28 stycznia 2007, 00:00

Postprzez peter321 wtorek, 8 maja 2007, 12:39

Demol napisał(a):Witam,
Prawdopodobną przyczyną jest wypadnięcie "uszczelki" w prowadnicy pionowej szyby. Przerabiałem to samo, tak jak kolega "Byczek" poinstruował proponują zdjąć boczną tapicerkę i sprawdzić. U mnie uszczelka leżała na spodzie drzwi, po wsadzeniu jej z powrotem w metalową prowadnicę stukot znikł.
Pozdrawiam Demol.


Nie chce tej wykładziny połamać
czy ona jest przyklejona tylko na obwodzie czy po całośći?
trzyma sie jak przyspawana :) pod nią jest jeszcze folia?
Rozumiem ze te uszczelki sa dwie na bokach szyby?
powinno sie ją przykleić, posmarować żeby gładko chodził i nie wypadała.Moze masz foto jak to wygląda od srodka
Peter321@wp.pl
Kangoor Kolor J (pomaranczowy) 1.4 8v 1998r. LPG sekwencyjna
Avatar użytkownika
peter321
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 105
Dołączył(a): niedziela, 28 stycznia 2007, 00:00

Postprzez Demol wtorek, 8 maja 2007, 13:10

Witam,
nic dodać nic ująć tylko robić jak przykazał kolega "byczek". Rzeczywiście przy odrywaniu najlepiej mieć nóż i odcinać masę klejącą po troszku i nie pobrudzić jej, bo smiało da się wykorzystać jescze kilkakrotnie.
Poniżej link do mojej prowadnicy:

http://www.kangoo.schron.pl/modules.php ... pic&t=2875

Pozdrawiam Demol
Avatar użytkownika
Demol
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 55
Dołączył(a): niedziela, 3 września 2006, 23:00
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez peter321 wtorek, 8 maja 2007, 20:28

Dla Byczka i Demola duze dzieki tak jak pisał Demol gumka prowadnicy
leżala na dnie drzwi -jak on to przewidział Kaszpirowski czy co :)
Dobrze znać kangoromaniaków którzy dzielą sie doswiadczeniami
Dzieki
Peter321@wp.pl
Kangoor Kolor J (pomaranczowy) 1.4 8v 1998r. LPG sekwencyjna
Avatar użytkownika
peter321
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 105
Dołączył(a): niedziela, 28 stycznia 2007, 00:00


Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron