Strona 1 z 2

Pompa paliwa (WAŻNE !!!! :))

PostNapisane: środa, 23 maja 2007, 11:37
przez bartoszek
Witam... mam malutki... yyyy... wielki problem... a mianowicie, siadało immo w moim kangoo, po czym po podłączeniu tylnych glosnikow:/ chcąc wyjechać z garażu przekręciłem kluczyk a tu zonk:/ immo odczytało kluczyk(led sie wyłączył) rozrusznik kreci ale nie uruchamia się pompa paliwowa :/:/:/ czy ktoś wie o co z tym chodzi :(

Czy ma ktoś może schemat podłączenia pompy paliwowej ?

Proszzzzze o pomoc :(:(:(:(

Tytuł wątku został zmodyfikowany (mod)

PostNapisane: środa, 23 maja 2007, 12:04
przez branio
Wciśnij wyłącznik wstrząsowy.

PostNapisane: środa, 23 maja 2007, 12:09
przez bartoszek
Nie pomaga wciskanie tego przycisku:(

PostNapisane: środa, 23 maja 2007, 15:04
przez miguello
SPRAWDŹ BEZPIECZNIKI....
miałem tak w Partnerze u staruszka...montowaliśmy radio i gdzieś zrobiliśmy iskierkę :twisted: ...powstało zwarcie, później ani nie udało się odpalić auta ani go zamknąć na centralkę...


W ASO Peugeota powiedzieli że to albo pompa paliwa albo rozrząd !!! i że trzeba pojechać po auto lawetą...

Nie daliśmy się na to nabrać i pojechaliśmy drugim autem po osiedlowego mechanika, który miernikiem sprawdził bezpieczniki i znalazł winowajcę...wystarczyło wstawić nowy i już wszystko buczy :D !!!

Jestem pewien że w ASO "wymieniliby" i rozrząd i pompę paliwa :twisted: :twisted: :twisted:

PostNapisane: środa, 23 maja 2007, 17:33
przez Lucass
Spróbuj podać prąd do pompy "na krótko". Jak nie zadziała to pompa kaput. Tylko podaj też masę na wszelki :)
Do pompy dostaniesz się po podniesieniu wykładziny podłogi bagażnika. Na wysokości kanapy jest okrągła pokrywa :)

PostNapisane: środa, 23 maja 2007, 19:01
przez slay
Łatwiej będzie podać plus na przewód od wyłącznika wstrząsowego.

PostNapisane: środa, 23 maja 2007, 20:11
przez Lucass
Ale teoretycznie przewód może być trachnięty gdzieś na zgięciu a jak podepnie pod samą pompę to sprawa będzie jasna :)

PostNapisane: środa, 23 maja 2007, 21:08
przez slay
:D Lucass czy dobrze rozumiem? Proponujesz podnieść kanapę, wyjąć gumową wykładzinę, odkręcić luczek od pompy, odłączyć przewody paliwowe :x , rozłączyć wtyczkę, odkręcić nakrętkę mocującą pompę do zbiornika :evil: , wyjąć pompę i podłączyć do niej napięcie?
:D Myślę że prościej będzie najpierw sprawdzić bezpiecznik, przekaźnik. Jeśli wcześniej były problemy z immo to może być wina (+) ze stacyjki.
Dobra przesadziłem :oops: morze podpiąć (+) do C1 a (-) doC2 gniazda pompy :)

PostNapisane: środa, 23 maja 2007, 21:33
przez miguello
Panowie może poczekajmy aż kolega sprawdzi podstawowe rzeczy, bo zaraz słuchając naszych rad rozbierze całego torbacza... :) :) :)


P.S. a jak rozbierze to napewno jakieś śrubki zostaną :twisted: :twisted: :twisted:

PostNapisane: czwartek, 24 maja 2007, 07:22
przez Lucass
O bezpieczniku to nawet nie pisałem bo to chyba oczywisty punkt pierwszy programu naprawczego :wink: :lol: