Strona 1 z 5

Wymiana zegarów na wersje z obrotomierzem-kilka pytan

PostNapisane: czwartek, 3 czerwca 2004, 10:43
przez Robi
Ello grupa (po dluzszej przerwie)
mam teraz w moim Kangoorze zegary w wersji najprostszej-predkosciomerz, wskaznik temperatury i kilka innych standardowych.
Chetnie wymienilbym je--bo moge miec taka mozliwosc na--zegary w wersji z obrotomierzem (jakos nie moge sie przyzwyczaic do jazdy bez niego-w R21 mialem...)
W zwiazku z tym mam kilka pytan:
-czy taka przekladka jest wogóle mozliwa
-co trzeba przerabiac/dokladac/grzebac-generalnie na ile trzeba ingerowac w istniejaca instalacje, zeby wszystko dzialalo jak trza
-czy ma to jakies znaczenie, ze zegary pochodza z Kangoo (diesla) z 2000r

Moze ktos z Was mial doswiadcznia z takim upgrade'em i moze sie nimi podzielic.

PostNapisane: czwartek, 3 czerwca 2004, 13:15
przez _ONE_
Kiedyś byłem na tropie... Miałem zamiar wymienic u siebie, ale życie zwryfikowało moje potrzeby :D Najpierw dzwon a potem jakies upierdliwe usterki i tak do dnia dzisiejszego... jak tylko uzbieram sobie kase na zegary to znowu cosik padnie i trzeba wymieniać :cry: :cry: :cry:
Patrzyłem w dialogysie i wychodzi, że będą pasowały.
Nie wiem tylko jak wygląda sprawa z dizelkiem bo tam chyba zakresy
obrotów są niższe - trzeba dokładnie sprawdzić.
A i jeszcze jedno... wiązki , które sprawdzałem pasowały fizycznie do nowej dechy (taka jak w meganie) - a ja mam dechę tę po fejsliftingu (99)

PostNapisane: czwartek, 3 czerwca 2004, 14:46
przez Gość
Nie wiem tylko jak wygl±da sprawa z dizelkiem bo tam chyba zakresy
obrotów s± ni¿sze - trzeba dok³adnie sprawdziæ.


Ooo,super, dzieki ze sprawdzils. No wlasnie ten dizelek mnie troszke zastanawia... gdyby nie to, to bym sie juz pewnie do przekladki szylowal. A tak nie wiem. Nie chce mi sie demontowac desek w dwoch samochodach, zeby stwierdzic ze to jednak nie gra cuzamen :)

PostNapisane: czwartek, 3 czerwca 2004, 15:55
przez Robi
Chyba sie niezalogowalem przy okazji ostatniego posta

Ooo,super, dzieki ze sprawdzils. No wlasnie ten dizelek mnie troszke zastanawia... gdyby nie to, to bym sie juz pewnie do przekladki szylowal. A tak nie wiem. Nie chce mi sie demontowac desek w dwoch samochodach, zeby stwierdzic ze to jednak nie gra cuzamen :)[/quote]

PostNapisane: czwartek, 3 czerwca 2004, 19:11
przez _ONE_
Jeżeli masz taką możliwość to warto to zrobić :!:
Rozebranie jest bardzo proste i powinno trwać max 1 godz.
Manual prawdopodobnie będzie tu http://www.kangoo.schron.pl/modules.php ... etit&lid=8
Z tego co sprawdzałem podczas mojego grzebania w elektryce to nie będziesz musiał odkręcać kierownicy 8)

PostNapisane: piątek, 4 czerwca 2004, 09:26
przez Robi
Wielkie dzieki za podpowiedz!

PostNapisane: środa, 9 czerwca 2004, 15:10
przez drewniaq
Jak ci sie uda ta przekladka to daj znac bo ja sie do tego juz przymierzam od jakiegos czasu i nie wiem wlasnie czy jest w sdandardowym kangurze juz wyprowadzona wiazka do obrotomoierza i to mnie martwi

PostNapisane: środa, 9 czerwca 2004, 15:23
przez Robi
Jasne, ze dam znac! Mam nadzieje, ze wszystko bedzie grac jak nalezy. A jak nie, tez podziele sie doswiadczeniami :)

PostNapisane: środa, 9 czerwca 2004, 16:01
przez jon104
Anonymous napisał(a):Nie wiem tylko jak wygląda sprawa z dizelkiem bo tam chyba zakresy
obrotów są niższe - trzeba dokładnie sprawdzić.


Ooo,super, dzieki ze sprawdzils. No wlasnie ten dizelek mnie troszke zastanawia... gdyby nie to, to bym sie juz pewnie do przekladki szylowal. A tak nie wiem. Nie chce mi sie demontowac desek w dwoch samochodach, zeby stwierdzic ze to jednak nie gra cuzamen :)


Zakres obrotów jest w dizelku niższy (góra do 4,2 tys), ale zegar taki sam

PostNapisane: wtorek, 7 grudnia 2004, 09:40
przez zuwik
No miało być dzielenie się i lipa... Wiem, że zegary z nowego pasujądo starego ( 4x4 korabla ma starą deskę a nowe zegary, więc muszą pasować). Ale interesuje mnie jak z tą wiązką - wie ktoś może? Bo jak jej nie ma to trochę dłubaniny będzie żeby obrotek działał...