Kurcze dziwna sprawa, jeszcze niedawno sam wymieniałem za jego pomoca.
To sa fotki monze sie przydadza.
http://www.a.cdi.pl/clio/filtr-paliwa/
Ogolnie sprawa wyglada tak:
Filtr znajduje sie na takich zatrzskach, trzeba go dość mocno podciągnąc do góry zeby wyszedł( najlepiej złapać od spodu), ale najpierw odłączyć kabelki. Kabelki też sa na zatrzaskach i u mnie troche ciężko schodziły, trzeba po bokach tych końcówek wężyków nacisnać i powinno zejść. Filtr ma zaznaczone kolorami jaki wężyk gdzie idzie wiec nie ma szans sie pomylić. Po wyjeciu filtra, zakładasz nowy, po prostu go wsuwasz używajac troche siły, zeby zatrzaski chwyciły. Podłączasz wężyki, tez nie bój sie użyć siły, ale z umiarem, na każdym węzyku musi być słychać chrakterystyczny CLICK, wtedy wiemy ze wężyk siedzi bezpeicznie.
Z boku( na jednym z węży, widać na zdjęciach) jest taka gruszka do pompowania paliwa( węzyk od tej gruszki dochodzi do zielonego wejscia filtra). Pompujemy ta pompka tak dlugo az paliwko nie zacznie sie przelewac wyjsciem czerwonym.
Po zamontowaniu odpalić auto i przytrzymac go tak na 2tys. na ok 10-15 sek.
U mnie po zamontowaniu filtra nie chiał odpalic, ale za 3 próba ruszył.