Strona 1 z 2

wymiana filtra paliwa w dci

PostNapisane: poniedziałek, 18 czerwca 2007, 20:51
przez a-kwiaty
:?:
prosze o instrukcje wymiany filtra paliwa:
1. czy jest jakis "haczyk" z odpinaniem wezykow?
2. czy filtr trzeba zalac paliwem lub jakos odpowietrzac?
dzieki
ms

PostNapisane: poniedziałek, 18 czerwca 2007, 22:10
przez sop3k
To jest opis dla Clio z krc.cn.pl, mysle ze w Kangurze bedzie podbnie.

http://www.krc.vpi.pl/KRC/turbo/porady/ ... wa-K9K.pdf

PostNapisane: poniedziałek, 18 czerwca 2007, 22:15
przez a-kwiaty
cos ten link mi sie nie otwiera :(

PostNapisane: poniedziałek, 18 czerwca 2007, 22:27
przez sop3k
Kurcze dziwna sprawa, jeszcze niedawno sam wymieniałem za jego pomoca.

To sa fotki monze sie przydadza.
http://www.a.cdi.pl/clio/filtr-paliwa/

Ogolnie sprawa wyglada tak:

Filtr znajduje sie na takich zatrzskach, trzeba go dość mocno podciągnąc do góry zeby wyszedł( najlepiej złapać od spodu), ale najpierw odłączyć kabelki. Kabelki też sa na zatrzaskach i u mnie troche ciężko schodziły, trzeba po bokach tych końcówek wężyków nacisnać i powinno zejść. Filtr ma zaznaczone kolorami jaki wężyk gdzie idzie wiec nie ma szans sie pomylić. Po wyjeciu filtra, zakładasz nowy, po prostu go wsuwasz używajac troche siły, zeby zatrzaski chwyciły. Podłączasz wężyki, tez nie bój sie użyć siły, ale z umiarem, na każdym węzyku musi być słychać chrakterystyczny CLICK, wtedy wiemy ze wężyk siedzi bezpeicznie.
Z boku( na jednym z węży, widać na zdjęciach) jest taka gruszka do pompowania paliwa( węzyk od tej gruszki dochodzi do zielonego wejscia filtra). Pompujemy ta pompka tak dlugo az paliwko nie zacznie sie przelewac wyjsciem czerwonym.

Po zamontowaniu odpalić auto i przytrzymac go tak na 2tys. na ok 10-15 sek.

U mnie po zamontowaniu filtra nie chiał odpalic, ale za 3 próba ruszył.

PostNapisane: poniedziałek, 18 czerwca 2007, 22:35
przez a-kwiaty
ok, tylko czy gdy pompujemy gruszka to czerwona koncowka ma byc nie zatrzasnieta do czasu przelania paliwa?

PostNapisane: poniedziałek, 18 czerwca 2007, 22:56
przez sop3k
a-kwiaty napisał(a):ok, tylko czy gdy pompujemy gruszka to czerwona koncowka ma byc nie zatrzasnieta do czasu przelania paliwa?


Jak chcesz, jeśli zatrzaśniesz to musiz patrzeć czy wężyku pojawia sie paliwo.

PostNapisane: poniedziałek, 18 czerwca 2007, 23:00
przez a-kwiaty
ok, dziekuje bardzo
pozdrowienia
ms

PostNapisane: wtorek, 19 czerwca 2007, 18:15
przez a-kwiaty
filtr wymieniony wg powyzszych wskazowek - zapalil od pierwszego
DZIEKI SERDECZNE
I POZDROWIENIA
MS

PostNapisane: poniedziałek, 6 sierpnia 2007, 18:19
przez Vesa1
Witam,
A jakie miałeś objawy, czyli skąd wiedziałeś, że należy wymienić filtr ?
pozdrawiam

Paweł

PostNapisane: poniedziałek, 6 sierpnia 2007, 21:19
przez sop3k
W dci polecam wymiane co okolo 15000