Strona 1 z 4

Siła wspomagania :)

PostNapisane: poniedziałek, 2 lipca 2007, 09:50
przez pavca
Ech :) Miałem ostatnio okazję pojeździć sobie Mercedesem 124. Stare auto, ale jeszcze potrafi zaskoczyć :) Jedną rzeczą którą bym chciał mieć w Kangoo-rze to takie wspomaganie kierownicy. Dosłownie wątła kobitka może kręcić jednym paluszkiem - nie paluchem :) I tu moje pytanko: czy z moim wspomaganiem coś nie tak ? Owszem jest ogromna różnica między włączonym i wyłączonym silnikiem, ale w porównaniu z Mercedesem to niebo a ziemia. Co może pomóc w podniesieniu siły wspomagania ? Wymiana oleju, a może jest jakaś regulacja ?

PostNapisane: poniedziałek, 2 lipca 2007, 13:43
przez Lucass
Sprawdzenie sprawności pompy oleju - tej słynnej elektrycznej za lewym przednim nadkolem :twisted:
Poziom oleju nie jest też bez znaczenia!

PostNapisane: poniedziałek, 2 lipca 2007, 18:13
przez AdiK
Im mocniejsze wspomaganie tym słabsze wyczucie samochodu przy większych predkościach.

PostNapisane: poniedziałek, 2 lipca 2007, 18:35
przez a-kwiaty
no wlasnie! a gdzie jest zbiorniczek do tej pompy?? czym uzupelniac - czerwonym olejem do wspomagania czy kangoo ma cos innego?

PostNapisane: poniedziałek, 2 lipca 2007, 19:35
przez Lucass
Np Mobil ATF 220
Zbiorniczek w dCi jest z przodu nisko w okolicy zderzaka :)

PostNapisane: poniedziałek, 2 lipca 2007, 19:53
przez a-kwiaty
wlasnie bylem popatrzyc. cos tam widac ale tak z gory to nie bardzo widac czy jest pol czy pelny...

PostNapisane: wtorek, 3 lipca 2007, 09:07
przez armata
W renówkach wspomaganie faktycznie jakieś słabsze jest w porównaniu z np.: fiatem, czy VW. W poprzednim miałem podobnie. Paluszkiem kół nie skręcisz.

PostNapisane: wtorek, 3 lipca 2007, 11:09
przez MK
Z mojego doświadczenia to tradycyjne w poprzednim Kangusiu 1,4 było wydajniejsze i w moim odczuciu o odpowiedniej sile.

PostNapisane: wtorek, 3 lipca 2007, 15:02
przez Lucass
a-kwiaty napisał(a):wlasnie bylem popatrzyc. cos tam widac ale tak z gory to nie bardzo widac czy jest pol czy pelny...

Najlepiej odkręcić korek i ocenić na oko po wcześniejszym sprawdzeniu położenia znaczników na zewn stronie zbiornika :idea:

PostNapisane: wtorek, 3 lipca 2007, 21:47
przez siwy261976
mozna jeszcze zmeinic konty pochylenia zwrotnicy i wyprzedzenia do wartości mercedesowskich to może się okazac ze nawet wspomaganie nie będzie potrzebne :)