Strona 1 z 1

wspomaganie

PostNapisane: wtorek, 10 lipca 2007, 14:14
przez melon
Witam wszystkicz klubowiczów.Posiadam kangóra 1,9d z 2000roku i mam takie pytanko i zarazem jakąś myśl a mianowicie;CZY KTOŚ NIESZCZĘSNĄ POMPĘ OD WSPOMAGANIA(oczywiście tą elektryczną)PRÓBOWAŁ ZASTĄPIĆ NAPĘDZANĄ PASKIEM,JEŻELI TAK TO JAK TO PODŁĄCZYĆ, GDZIE ZAMONTOWAĆ .itd.MOŻE TO JEST JAKIŚ POMYSŁ NA TE NIESZCZĘSNE POMPY ELEKTRYCZNE. POZDRAWIAM LICZĘ NA JAKIEŚ SUGESTIE Z WASZEJ STONY :idea: :idea:

PostNapisane: wtorek, 10 lipca 2007, 22:57
przez a-kwiaty
poszukaj na formum: gdzies bylo o czyszczeniu i uszczelnianiu.

PostNapisane: środa, 11 lipca 2007, 06:29
przez branio

PostNapisane: czwartek, 12 lipca 2007, 20:37
przez melon
koledzy dużo było opompach elektrycznych ale nie mogę nic znaleść o przeróbce -pozdro- 8O

PostNapisane: czwartek, 12 lipca 2007, 21:02
przez siwy261976
przerobic można wszystko - kwestia kasy lub umiejętności, albo jednego i drugiego
problem w tym że układ jest tak zaprojektowany by wszelkie wydatki punkt neutralny itd zapweniała konkretna pompa o konkretynych możliościach
Najprosiej sprawdzic czy jest wogle miejsce dla zwykłej pompy, czy standardowy pasek będzie pasował, czy jest uchwyt do którego można dokręcic pompę itd itd

PostNapisane: czwartek, 12 lipca 2007, 23:36
przez dominik
jak masz klime to kicha :cry:

PostNapisane: środa, 18 lipca 2007, 15:41
przez szlagier11
po co przerabiac skoro pompa kosztuje 300zl a wezyki 150

ok

PostNapisane: piątek, 20 lipca 2007, 11:48
przez melon
pewnie koledzy macie racje ale ta elektryczna pompa wspomagania to jakiś koszmar,teraz pali mi bezpiecznik ,gdzie można kupić tanio silnik czy występują w sprzedaży same silniki elektryczne...pozdrawiam

PostNapisane: piątek, 20 lipca 2007, 12:15
przez MK
Nie występują.
Skoro potrafisz wyjąć pompę, to odkręć od niej silnik, delikatnie zbij zabezpieczenia , wyczyść wirnik, wymień szczotki, złóż do kupy i ciesz się wspomaganiem. 8)