Strona 1 z 1

Mechanizm włączania/wyłączania sprzęgła

PostNapisane: wtorek, 17 lipca 2007, 09:34
przez daro1000
Witam,

Czy ktoś może mnie poinformować jaki jest mechanizm włączania/wyłączania sprzęgła w kangurach z silnikiem 1.5 dci 80KM (K9K, kodu skrzyni biegów nie pamiętam)?

Czy to jest zwykła linka sprzęgła czy może rozwiązanie hydrauliczne z/bez wspomagania?

Czy ktoś z Was miał z nim kiedyś jakiekolwiek problemy?

Od pewnego czasu sporadycznie mam problemy z wyrzuceniem na luz z jedynki. Najpierw podejrzewałem skrzynię biegów (na razie nic z nią jeszcze nie robiłem), potem poduszki - sprawdzone. Teraz moja uwaga skupia się na pedale sprzęgła, bo przy jego wciskaniu słyszalny staje się chrobot dochodzący jakby z podłogi pod pedałem sprzęgła.

Macie jakieś sugestie?

Pozdrawiam

PostNapisane: środa, 18 lipca 2007, 13:11
przez kavka
Sprzęgło jest na linke i to ona prawdopodbnie oddaje odgłosy chrobotania poruszczając sie w pancerzu ... U mnie zauważyłem że jak jest zimno to sprzęgło chodzi gładko ale jak sie dobrze silnik zagrzeje łącznie z całym zespołem napędowym to już chodzi tak skokowo jakby sie blokowała linka ... Taki urok niestety ...