Strona 1 z 2
1,2 16v gasnie

Napisane:
niedziela, 12 sierpnia 2007, 18:07
przez MariuszSZ
mam problem auto gaśnie na wolnych obrotach albo faluja obroty co moze byc przyczyna

i gdzie sie znajduje jakis warsztat w okolicy katowic co moglby to szybko naprawic jest to bardzo denerwujace trzeba hamowac albo biegami albo recznym acha i jeszcze jak jest juz na tych niskich obrotach i zaczyna falowac albo gasnac powoli to zaswieca sie kontrolka taka jakby spirala z czymstam

Napisane:
niedziela, 12 sierpnia 2007, 18:54
przez shoti
To jeden z tych po Giertychowskich reformach. Cięcia w budżecie spowodowały ,że teraz już nie uczą o interpunkcji nawet w podstawowej formie ;(
A co do problemu to polecam jakiekolwiek ASO bo skoro to benzyniak, to takie lampki świecą przy problemach "komputerowych" (a przynajmniej do zdiagnozowania przez komputer - bo może sie okazać ,że to np marne paliwo)

Napisane:
poniedziałek, 13 sierpnia 2007, 12:42
przez tomkangoo
W Katowicach znalazłem firmę na M. Reja 6A, wymieniałem olej i filtry. Czy znajdą usterkę- nie wiem, mają specjalizację w RENAULT.
pozdrawiam

Napisane:
poniedziałek, 13 sierpnia 2007, 18:20
przez Kauczuk
Brudna przepustnica i silniczek krokowy. Należy wymyc dokładnie w nafcie i problem powinien zniknąc.
Pozdrawiam

Napisane:
poniedziałek, 13 sierpnia 2007, 22:11
przez shoti
a miałeś kiedyś tak ,że po włączeniu silnika nie reagował wogóle na gaz tylko sobie chodził na jałowyma po ponownym włączeniu było już ok ?

Napisane:
wtorek, 14 sierpnia 2007, 17:00
przez MariuszSZ
shoti napisał(a):a miałeś kiedyś tak ,że po włączeniu silnika nie reagował wogóle na gaz tylko sobie chodził na jałowyma po ponownym włączeniu było już ok ?
tak zdarzylo sie tak
gdzie znajduje sie ten silniczek krokowy??

Napisane:
wtorek, 14 sierpnia 2007, 22:37
przez radzik
też go szukam ale nic nie znalazłem........może ktoś ma pomysł

Napisane:
piątek, 17 sierpnia 2007, 00:47
przez MariuszSZ
up

Napisane:
piątek, 17 sierpnia 2007, 12:53
przez alchemiczny
Witam, mialem podobne przygody, silnik gasl lub falowal czasami przelaczal sie w tzw tryb awaryjny czyli puszczal mnie tylko do 2500 obrotow...
kosztowlao mnie to wymiane sond lambda, czujnika przeplywu powietrza, tempr paliwa.
Slniczek krokowy i przepustnica byly ok .
Marne paliwo to byla diagnoza ASO niestety lekko bledna...
Pozdrawiam

Napisane:
piątek, 17 sierpnia 2007, 19:33
przez Kauczuk
MariuszSZ napisał(a):
gdzie znajduje sie ten silniczek krokowy??
Silniczek krokowy jest przy przepustnicy. Steruje wolnymi obrotami