Strona 1 z 2
wydzielony: luz zaworowy 1,2 16V

Napisane:
poniedziałek, 27 sierpnia 2007, 09:20
przez mumin
Wątek wydzielony z uwagi na istotne informacje, które tam gdzie były zginęłyby w tłumie... (mod)
Wracając jeszcze do tematu zaworów.
Skoro w 1,2 16V się je reguluje to może ktoś powie jaki powinny być ich luzy.
Skoro tak to sam zabiorę się za regulację jak tylko poznam te wartości.
PS. nie jestem zagazowany.

Napisane:
poniedziałek, 27 sierpnia 2007, 09:50
przez branio
Ssący 0,05-012
Wydech 0,15-0,22
Powodzenia przy rozkręcaniu


Napisane:
piątek, 31 sierpnia 2007, 19:08
przez mumin
oki Branio.
Ja jednak doszedłem już do lepszego etapu.
Po uzupełnieniu olejuprzez moją drugą połowę i przejechaniu tak 1 kkm zaczęła się poci uszczelka spod głowicy.
Dzisiaj jestem już umówiony z mechaniolkiem bo leje z uszczelki po każdej stronie. Może przy okazji wyreguluje zawory tylko podam mu te wartości.
PS. 5 kkm temu wymieniałem cały rozrząd. Teraz chyba już mogę to pominąc??

Napisane:
piątek, 31 sierpnia 2007, 19:18
przez branio
mumin napisał(a):Po uzupełnieniu olejuprzez moją drugą połowę i przejechaniu tak 1 kkm zaczęła się poci uszczelka spod głowicy.
Dzisiaj jestem już umówiony z mechaniolkiem bo leje z uszczelki po każdej stronie.
Może się tak nie spiesz
Być może to tylko rozlany olej


Napisane:
poniedziałek, 3 września 2007, 09:24
przez mumin
Ta jak się troszkę uspokoiłem i zakończyłem opłakiwanie wycieku to postanowiłem dzisiaj ściągnąćłonę silnika i ładnie go wymyć. Co czynię czem prędzej i o wynikach poinformuję.
Dzięki Branio.

Napisane:
poniedziałek, 3 września 2007, 17:16
przez benski
Widziałem jak wygląda silnik przygotowany do regulacji zaworów. Masakra
Nie mówiąc już to sporej ilości uszczelek, które należy wymienić, a które kosztują sporo. Niektóre można kupić tylko w serwisie....
Powodzenia

Napisane:
wtorek, 4 września 2007, 05:22
przez mumin

Napisane:
wtorek, 4 września 2007, 07:34
przez branio
Ta spora ilość to cztery

i 30zł
Niekoniecznie trzeba je wymieniać.

Napisane:
wtorek, 25 września 2007, 16:57
przez agaiga
Witam.A czy moze ktos polecic warsztat do regulacji luzu zaworowego-okolice Katowic-bede wdzieczny.1,2 16v zagazowany i ma za soba napewno 10tys km(ale zawory nie klepia)Nie wszyscy mechanicy sie biora za takie autka(moze i dobrze)

Napisane:
środa, 26 września 2007, 07:34
przez Lucass
agaiga napisał(a):ale zawory nie klepia
Wcale nie muszą. Jak luz będzie za mały to nie ma co klepać, a gniazda będą wypalone
