Strona 1 z 2

tarcze

PostNapisane: poniedziałek, 31 grudnia 2007, 20:40
przez tomekb
i jeszcze jeden problem zmieniam tarcze w kółkach i nie mogę odkręcić dwóch śrób mocujących ich do piasty koła smarowałem pókałem i nic proszę o radę

PostNapisane: poniedziałek, 31 grudnia 2007, 21:03
przez dominik
Dobierz śrubę o średnicy zbliżonej do łba śruby w tarczy M10 lub M12, przystaw śrubę do łba i młotkiem porządnie potraktuj (minimum 1kg)

PostNapisane: poniedziałek, 31 grudnia 2007, 21:39
przez branio
Zapuść "na noc" płynem hamulcowum,mocno ostukaj, porządny torx i puści.

PostNapisane: wtorek, 1 stycznia 2008, 17:04
przez Bullitt
Torx czy śruba? :wink:

PostNapisane: wtorek, 1 stycznia 2008, 17:35
przez Lucass
Wydaje mi się, że tam jest krzyżak ale pewności nie mam :roll:

PostNapisane: wtorek, 1 stycznia 2008, 17:38
przez Bullitt
Jakby nie było, to duża szansa ze się ukręci. Przy montażu warto smarem miedziowym posmarować.

Re: tarcze

PostNapisane: wtorek, 1 stycznia 2008, 18:06
przez ce_zarek
tomekb napisał(a):i jeszcze jeden problem zmieniam tarcze w kółkach i nie mogę odkręcić dwóch śrób mocujących ich do piasty koła smarowałem pókałem i nic proszę o radę


Przerabiałem to samo pół roku temu.
Nic na siłę tylko młotkiem :D :D
A jak to nie da rady to torx o numer większy wbić i nie ma siły żeby nie puściło a nowe śrubki są po 60 gr :P :P a w ASO po 12.50 :twisted: :twisted:

PostNapisane: wtorek, 1 stycznia 2008, 18:10
przez dominik
młotkologia górą, skuteczność gwarantowana :D :D :D

PostNapisane: wtorek, 1 stycznia 2008, 18:22
przez Lucass
Jakiś czas temu miałem fajne narzędzie do odkręcania tego typu śrub. Rodzaj śrubokręta z ruchomą osiowo w stosunku do rękojeści wymienną końcówką. Zamocowana byłą na gwincie (z lufowym skokiem), a z tyłu miejsce do walenia młotkiem. W chwili uderzenia końcówka dostawała moment obrotowy i nie było śruby której by nie odkręcił.
Niestety straciłem z nim kontakt... :cry:

PostNapisane: wtorek, 1 stycznia 2008, 18:23
przez Bullitt
Wkrętak udarowy.