Strona 1 z 2

Paliwo Shell V-power Racing

PostNapisane: czwartek, 17 stycznia 2008, 07:39
przez Piotr23Pn
Witam!
Mam pytanko o paliwo Shell V-power Racing 100 oktanowe... a mianowicie czy ktoś stosował je w silniki 1,2 16V... nie działa ono negatywnie na silnik? Bo chciałem zatankować tak z 10 litrów żeby odmulić troszkę silnik i nie wiem czy to jest dobry pomysł :)
Pozdrawiam

PostNapisane: czwartek, 17 stycznia 2008, 08:55
przez bercik70
Ja te paliwo stosowałem do silnika 1.6 16V i autko nabierało wigoru po takiej operacji (ale to był fiat,a te silniki lubią wyższe obroty)

Raz na jakiś czas można.

PostNapisane: czwartek, 17 stycznia 2008, 23:36
przez Bullitt
Nie zaszkodzi, ale nie pomoże w takiej ilości.

PostNapisane: piątek, 18 stycznia 2008, 08:58
przez _ONE_
Jak chcesz wyczyścić to polecam specjalne środki np. liqui moly i trasę 2 x 100km gdzie nie będzie oszczędzany...

PostNapisane: piątek, 18 stycznia 2008, 10:19
przez mumin
w TVN TURBO kilka dni temu był o tym program
pomóc może kilka takich tankowań z rzędu. 10 l to nic nie da
ja poprostu zawsze leję 98 i po jakimś czasie zacząłem odczuwać efekty.
V-power owszem jak zrobisz to z trzy razy z rzędu do pełna bo to paliwo nie zostawia nagarów oraz je spala. Więc 10 l nie załatwi sprawy.

PostNapisane: piątek, 18 stycznia 2008, 10:43
przez _ONE_
Nie oglądam TVN turbo, na szczęście nie mam telewizora. Sposób, który podałem sprawdzał się we wszystkich moich samochodach, tylko kiedyś używało się trochę innych dodatków :P Autobahn rulez :!: BTW i nie 10 a 20l :D

PostNapisane: piątek, 18 stycznia 2008, 11:05
przez Bullitt
Nie doczytałem czy kolega jeździ na gazie, bo jesli tak to i zbiornik jakiejkolwiek benzyny juz dużo da. A środek LM do czyszczenia wtrysków jest OK, też z czystym sumieniem mogę go polecić.

PostNapisane: piątek, 18 stycznia 2008, 12:40
przez Wiz
A nie lepiej prewencyjnie non stop grzac ile fabryka daje :?: :twisted:
Nic sie nie odklada, wydech przewietrzony jak nalezy a po jakims czasie nawet na stacji masz znajomych bo czesto zagladasz :lol: :lol: :lol:
A na powaznie to przynajmniej raz na 2-3 tankowania warto przegonic kangoosia wtedy nie ma problemow z zamuleniem.

PostNapisane: piątek, 18 stycznia 2008, 12:57
przez branio
Wiz napisał(a): wtedy nie ma problemow z zamuleniem.


Kieszeni :lol:

PostNapisane: piątek, 18 stycznia 2008, 13:36
przez _ONE_
Wiz napisał(a):A nie lepiej prewencyjnie non stop grzac ile fabryka daje

W przypadku fiata to była najlepsza metoda :D
Teraz staram się oszczędzać silniczek... nie przekraczam 170 :twisted: