Strona 1 z 2
Paliwo Shell V-power Racing

Napisane:
czwartek, 17 stycznia 2008, 07:39
przez Piotr23Pn
Witam!
Mam pytanko o paliwo Shell V-power Racing 100 oktanowe... a mianowicie czy ktoś stosował je w silniki 1,2 16V... nie działa ono negatywnie na silnik? Bo chciałem zatankować tak z 10 litrów żeby odmulić troszkę silnik i nie wiem czy to jest dobry pomysł
Pozdrawiam

Napisane:
czwartek, 17 stycznia 2008, 08:55
przez bercik70
Ja te paliwo stosowałem do silnika 1.6 16V i autko nabierało wigoru po takiej operacji (ale to był fiat,a te silniki lubią wyższe obroty)
Raz na jakiś czas można.

Napisane:
czwartek, 17 stycznia 2008, 23:36
przez Bullitt
Nie zaszkodzi, ale nie pomoże w takiej ilości.

Napisane:
piątek, 18 stycznia 2008, 08:58
przez _ONE_
Jak chcesz wyczyścić to polecam specjalne środki np. liqui moly i trasę 2 x 100km gdzie nie będzie oszczędzany...

Napisane:
piątek, 18 stycznia 2008, 10:19
przez mumin
w TVN TURBO kilka dni temu był o tym program
pomóc może kilka takich tankowań z rzędu. 10 l to nic nie da
ja poprostu zawsze leję 98 i po jakimś czasie zacząłem odczuwać efekty.
V-power owszem jak zrobisz to z trzy razy z rzędu do pełna bo to paliwo nie zostawia nagarów oraz je spala. Więc 10 l nie załatwi sprawy.

Napisane:
piątek, 18 stycznia 2008, 10:43
przez _ONE_
Nie oglądam TVN turbo, na szczęście nie mam telewizora. Sposób, który podałem sprawdzał się we wszystkich moich samochodach, tylko kiedyś używało się trochę innych dodatków

Autobahn rulez

BTW i nie 10 a 20l


Napisane:
piątek, 18 stycznia 2008, 11:05
przez Bullitt
Nie doczytałem czy kolega jeździ na gazie, bo jesli tak to i zbiornik jakiejkolwiek benzyny juz dużo da. A środek LM do czyszczenia wtrysków jest OK, też z czystym sumieniem mogę go polecić.

Napisane:
piątek, 18 stycznia 2008, 12:40
przez Wiz

Napisane:
piątek, 18 stycznia 2008, 12:57
przez branio
Wiz napisał(a): wtedy nie ma problemow z zamuleniem.
Kieszeni


Napisane:
piątek, 18 stycznia 2008, 13:36
przez _ONE_
Wiz napisał(a):A nie lepiej prewencyjnie non stop grzac ile fabryka daje
W przypadku fiata to była najlepsza metoda
Teraz staram się oszczędzać silniczek... nie przekraczam 170
