Strona 1 z 2

Jakie są różnice silników

PostNapisane: wtorek, 18 marca 2008, 22:11
przez dhslawas80
Witam jestem pierwszy raz na waszym forum i potrzebuje pomocy !
Chciałbym kupić KANGOO a dokładnie takie
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4642120

I teraz pytanie czym sie różni silnik 1.9 dci 80 KM, a 1.9 tdi 80 KM ?
Proszę o szybką odpowiedz poniewaz czas goni a tego autka moze juz nie być !!

Re: WITAM I PROSZĘ O POMOC

PostNapisane: wtorek, 18 marca 2008, 22:16
przez 79buli
Nie znam sie zbyt mocno ale z tego co wiem to dci jest skrotem Common rail (w wolnym tłumaczeniu: wspólna szyna) - nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla, a dti to po prostu disel doladowany natomiast i moze swiadczyc o intercoolerku , ale moge sie mylic :) bo sam od dni kilku posiadam autko ze stajni Renault a wiadomo kazda firma oznakowuje inaczej :) Pozdrawiam i witka :)

Re: WITAM I PROSZĘ O POMOC

PostNapisane: wtorek, 18 marca 2008, 22:35
przez Lucass
Obydwa turbodoładowane
dTi nie ma intercoolerka z tego co pamiętam, a dCi ma ale w zależności od wersji (65 nie, 82(85) tak)
dTi rzadki na naszym rynku :arrow: większe problemy z częściami i serwisem
dTi większa pojemność i opłaty
dCi delikatny na gorsze paliwo, dTi mniej wrażliwy
dCi stosunkowo prosto można go "zepsuć" do ~100 KM
dCi występuje chyba tylko w phII czyli od 2003

Re: WITAM I PROSZĘ O POMOC

PostNapisane: wtorek, 18 marca 2008, 22:41
przez dominik
jak 1,9 to musi być dti i mieć 80 koników ( w kangoo) bo w innych modelach było inaczej

Re: WITAM I PROSZĘ O POMOC

PostNapisane: wtorek, 18 marca 2008, 22:44
przez Wiz
Lucass napisał(a):dCi występuje chyba tylko w phII czyli od 2003



Wystepuje od 2002 - wiem bo mam i do tego w starej budzie ;)

Re: WITAM I PROSZĘ O POMOC

PostNapisane: wtorek, 18 marca 2008, 22:49
przez Lucass
No to Cię sorry :oops:
A 1,9 był też w dCi. Miał 80 KM. Ale to zupełnie inny silnik niż 1,9 dTi

Re: WITAM I PROSZĘ O POMOC

PostNapisane: wtorek, 18 marca 2008, 22:58
przez dhslawas80
No w sumie tak ... Dzieki za odpowiedzi, ale prosilbym abyscie zajrzeli do tego linku co napisalem apropos tego kangura. osobiscie posiadam Lagune II 1.9 dci 120 KM Grantour kombi i szczerze jestem nie zadowolony.. musze ją sprzedac, a za pieniązki chce kupic kangura .. Prosze doradźcie mi przez te linki co jest " niezawodne " ..
BARDZZZO PROSZE jestem z Torunia , a te samochody sa dość daleko :

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4642120
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4662707
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4491640

Re: WITAM I ODRAZU PROSZE O POMOC !

PostNapisane: środa, 19 marca 2008, 06:32
przez reno
Na zdjęciach wszystkie wyglądają nieźle, ale to tylko zdjęcia ;)
Link 1 - jeśli jest prawda, to co gościu deklaruje, to powinien mieć do niego komplet dokumentów
(niemiaszki są skrupulatni), przebieg może być prawdopodobny chociaż..... :roll:
Link 2 - jak sprowadzony i być może niedawno to do deklarowanego przebiegu
trzeba dodać 150000-200000 km, czyściutki silniczek = podejrzenie ostrego picunku przed sprzedażą ;)
Link 3 - wygląda na to, ze tez sprowadzony wiec przebieg raczej nierealny.
Generalna zasada dla aut z D jest taka: wiek auta X 30tkm (min.) = +/- rzeczywisty przebieg.
Niestety aut na podstawie zdjęcia sie nie kupuje. Trzeba pojechać i sprawdzić
"organoleptycznie" najlepiej z kimś kto miał (ma) kangura i wie gdzie wsadzić nochala przy oględzinach.
Osobiście przyjrzałbym sie numerowi 1, ale to tylko moje zdanie, decyzja musi należeć do Ciebie.

Post przeniesiony z innego wątku (mod)

Re: WITAM I PROSZĘ O POMOC

PostNapisane: środa, 19 marca 2008, 08:57
przez dhslawas80
Bardzo Dziękuje za odpowiedzi ! Moim zdaniem jest to najlepsze forum na jakim byłem o "Reno". Szybka odpowiedz i podpowiedz.. W renault klup polska tego nie ma, albo śmiechy albo
zero reakcji ( w sumie to zależy od ludzi i ich charakteru itd.)..
Pragne, pożądam , kupić taki samochód co nie musze sie bac kazdego ranka ze coś sie posypie, ze po prostu wsiadam odpalam i wyruszam. A nie : wybucha ksenon, przepala sie żaróweczka, zaciera sie turbina, nie trzyma cisnienia oleju, zaciera sie pompa wody, przecina sie sam wąż od chłodnicy ! A elektronika !?! MAASSAAKRA ! Koniec z fotochromowych lusterek.. PARDĄ ale takie rzeczy mi sie przytrafiały.. Wydałem już tyle siepy na LAGUNE że pożal sie Boże..
Dlatego myślę że Kangoo będzie bardzo dobrym rozwiązaniem

Przoszę jeszcze o jedno , do ludzi którzy znają KANGURY , i są pewni. Jaki model silnika, który chociaż miałby przejechane nawet 210 tys. kilometrów wytrzyma przynajmniej jeszcze następne 100 tys. ?
A także czy te silniki co wymienie są realne i byly wstawiane do Kangurów : (diesle)-> 1.9 tdi (80KM), 1.9 dti (80KM), 1.9 dci (80KM) ?

To są ostatnie moje pytania, na ten temat, bo pewnie już was wszystkich denerwuje ta spowiedzią.

Pozdrawiam wszystkich Klubowiczów:
Sławek

Re: WITAM I PROSZĘ O POMOC

PostNapisane: środa, 19 marca 2008, 09:11
przez branio
1.9 tdi (80KM) nie
1.9 dti (80KM) tak
1.9 dci (80KM) tylko w 4X4