Rezerwa... ile?

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Rezerwa... ile?

Postprzez _ONE_ środa, 12 listopada 2003, 12:39

No właśnie...
Nie mam zwyczaju jeździć na oparach, ale ostanio zdażyło mi się.
U mnie wskazówka była na czerwonym polu "R" i dioda nie zapaliła się.
Czy dioda pali się poniżej czerwonego pola? Czy ktoś wie ile DOKŁADNIE paliwa zostaje po zapaleniu się diody?
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez _ONE_ czwartek, 13 listopada 2003, 15:55

Hmmm... nie ma to jak odpowiadać na swój własny post :roll:

Czy nikt z szanownych zebranych nie jeździł o suchym py..yy... baku? :lol:
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez jon104 czwartek, 13 listopada 2003, 17:52

_ONE_ napisał(a):Hmmm... nie ma to jak odpowiadać na swój własny post :roll:


:D No cóż, czasami z kimś inteligentnym trzeba porozmawiać :wink:

A w ogóle to w moim poprzednim Escorciaku nie było lampki rezerwy tylko wskazówka opadała strasznie nisko.
Latem wracałem z urlopu, ciągnąc przyczepe i na oparach dojechałem na stację pod Tuszynem szczęśliwy do momentu gdy sie dowiedziałem, że wyłaczyli po burzy prąd. Do najbliższej stacji przeszło 15 km, ale pojechałem i ...dojechałem, nie ukrywam sam się dziwiąc. Stwierdziłem jednak, że nie będę więcej testował zasobności baku i wolę pozostać w przekonaniu, że rezerwa stanowi co najmniej połowę zbiornika :P

A o zbiorniku w Kangoo-rku mam nadzieję coś więcej wiedzieć za tydzień
Pozdrawiam - Janusz
http://www.pozadomem.eu
------------------------
Alize '03 dCi BYŁ!!!
Avatar użytkownika
jon104
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1535
Dołączył(a): czwartek, 2 października 2003, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Ile na księgowym?

Postprzez benski niedziela, 16 listopada 2003, 23:43

Od momentu zapalenia księgowego do chwili wymarszu z pustą butelką do najbliższej stacji powinieneś przejechać ok 100km. Bezwładność miernika jest duża i gdy się zapali to już świeci. Tak jest przynajmniej u mojego U-boota U388 :D 1.2, 16V.
Avatar użytkownika
benski
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 267
Dołączył(a): czwartek, 16 października 2003, 23:00
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez kangoo poniedziałek, 17 listopada 2003, 00:46

Ja liczę od 50 do 100 km w zależności od tego czy jetem na trasie czy też mam do przejechania krótkie odcinki po mieście zwłaszcza w zimie. W bagażniku mam mały, plastikowy kanister (5 l), co mi gwarantuje spokojną jazdę do jakiejś pewnej stacji benzynowej.

Pozdrawiam
Wojtek
Avatar użytkownika
kangoo
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 118
Dołączył(a): poniedziałek, 15 września 2003, 23:00

Postprzez jon104 poniedziałek, 17 listopada 2003, 17:28

:( Niestety w dizelku nie mozna sobie pozwolić na taki luksus jak dolewka paliwa na trasie. Zapowietrzenie układu to straszna rzecz :evil:

Pozdrawiam
Pozdrawiam - Janusz
http://www.pozadomem.eu
------------------------
Alize '03 dCi BYŁ!!!
Avatar użytkownika
jon104
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1535
Dołączył(a): czwartek, 2 października 2003, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez ryplay czwartek, 20 listopada 2003, 16:05

wg moich wyliczen :roll:, na moim potworze 1.4/75 od momentu pierwszego zapalenia się "słonika" mogę przejechać 90km.
największym zdziwieniem dla mnie było, jak na renomowanej stacji paliw wlałem do baku 51,5 litra !!!!! 8O
pzodrawiam kangury
tomasz
Avatar użytkownika
ryplay
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 18
Dołączył(a): czwartek, 20 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Rafal piątek, 5 grudnia 2003, 16:49

:idea: Janusz, o ile wiem nie masz sie co obawiac zapowietrzenia układu paliwowego. Chroni Cie przed tym elektronika, tzn silnik sie wyłączy a jakbyś zajrzał do baku to bedzie tam jeszcze parę kropel. Wynika to z tego, żeby tak jak mowisz nie doszło do zapowietrzenia, a druga sprawa (nie jestem pewien jak jest w kangoo) to, to że common rail (wszystkie diesle oprócz 1,9D) maja drugi obieg paliwa do chlodzenia wtryskiwaczy i tam musi byc paliwo, jak go zabraknie to tez się wyłącza silnik.
Pozrdawiam Rafik
Avatar użytkownika
Rafal
Szaman klubowy
Szaman klubowy
 
Posty: 1339
Dołączył(a): poniedziałek, 29 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Rafal piątek, 5 grudnia 2003, 16:49

:idea: Janusz, o ile wiem nie masz sie co obawiac zapowietrzenia układu paliwowego. Chroni Cie przed tym elektronika, tzn silnik sie wyłączy a jakbyś zajrzał do baku to bedzie tam jeszcze parę kropel. Wynika to z tego, żeby tak jak mowisz nie doszło do zapowietrzenia, a druga sprawa (nie jestem pewien jak jest w kangoo) to, to że common rail (wszystkie diesle oprócz 1,9D) maja drugi obieg paliwa do chlodzenia wtryskiwaczy i tam musi byc paliwo, jak go zabraknie to tez się wyłącza silnik.
Pozrdawiam Rafik
Avatar użytkownika
Rafal
Szaman klubowy
Szaman klubowy
 
Posty: 1339
Dołączył(a): poniedziałek, 29 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez jon104 piątek, 5 grudnia 2003, 21:28

:oops: Nie wiedziałem, dzięki za informacje, ale i tak wole nie ryzykować.
Co do zapalania kontroli rezerwy to u mnie jest inaczej. Po zapaleniu świeci przez kilka minut i przeważnie gasnie po chwili (czyli przejechaniu ok 2 km) i tak historia sie powtarza. Nie wiem czy to tylko bezwładność czy feler. Jak na razie po dwóch-trzech takich mignięciach wole zawinąć do najbliższej stacji. :evil:
Pozdrawiam - Janusz
http://www.pozadomem.eu
------------------------
Alize '03 dCi BYŁ!!!
Avatar użytkownika
jon104
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1535
Dołączył(a): czwartek, 2 października 2003, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Następna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 137 gości